به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

ورق کلینگریت بدون سیم

معرفی ورق کلینگریت بدون سیم

ورق کلینگریت بدون سیم یکی از متریال‌هایی می‌باشد که توانست جایگاه خوبی در بازار مواد اولیه صنعتی برای خود به دست آورد. این متریال یکی از متریال‌های دسته نسوز‌ها می‌باشد؛ که کاربرد‌های بسیار زیادی دارد و به خاطر داشتن ویژگی‌های فوق‌العاده مورد توجه دسته‌ی عظیمی از صنعتگران قرار گرفته است. این متریال از پر فروش‌ترین متریال‌های نسوز به حساب می‌آید. در زمانی که استفاده از مواد آزبستی ممنوع شد یکی از بزرگ‌ترین معضلات، یافتن جایگزین برای متریال‌های آزبستی بود که این اتفاق باعث شد، ورق کلینگریت بدون سیم به شدت مورد توجه قرار گیرد و بیش از پیش در صنعت مورد توجه قرار گیرد. این ماده به خوبی توانست یکی از اصلی‌ترین جایگزین‌های مواد آزبستی باشد و به صنعت برای کنار گذاشتن آزبست خطرناک، کمک شایانی کند. ورق کلینگریت بدون سیم به خاطر متریال‌های اولیه خود دارای خواص کارآمد و زیادی می‌باشد از این رو در بخش‌های مختلفی می‌توان از این ماده استفاده کرد. ما در ادامه راجع به این محصول صحبت می‌کنیم. با ما همراه شوید.

مواد اولیه ورق کلینگریت

تاثیر‌گذار‌ترین فاکتور در تشکیل خواص و کارایی یک ماده همان ماده اولیه سازنده آن می‌باشد. از این رو شناخت مواد اولیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای شناخت هر چه بهتر ویژگی یک محصول، نیاز است تا مواد سازنده آن را بشناسید تا بتوانید به رفتار‌های شیمیایی و فیزیکی و خواص و ویژگی‌های این محصول پی ببرید. باید گفت که ورق کلینگریت بدون سیم از ترکیباتی مثل آرامید، فایبرگلاس، کربن، سرامیک، کولار و مواردی از این دست ساخته می‌شود. این مواد همگی دارای یک سری خاصیت‌های مشابه می‌باشند که سبب پدیدار شدن ویژگی‌های خاصی در ورق کلینگریت بدون سیم می‌شوند. استفاده از این ترکیبات در ساخت ورق کلینگریت بدون سیم باعث شده تا این ماده مقاومت بالای در برابر حرارت داشته باشد.

 تمام مواد سازنده‌ی ورق کلینگریت بدون سیم، دارای این ویژگی می‌باشند و باعث شده‌اند تا محصول نهایی نیز به شکل فوق ‌العاده‌ای در برابر حرارت مقاوم باشد تا بتوان به راحتی از آن در دما‌های بالا استفاده کرد. ورق کلینگریت در دو نوع با سیم و بدون سیم تولید می‌شود. تاثیر دیگر مواد سازنده در ورق کلینگریت بدون سیم، د بالا رفتن انعطاف و خاصیت ارتجاعی این محصول می‌باشد. این قابلیت برای مواد بسیار حائز اهمیت می‌باشد، زیرا قرار است از این ماده در شرایط‌های متفاوتی استفاده شود از همین رو نیاز می‌باشد که این محصول بتواند خود را با شرایط مختلف وفق دهد. در صورت عدم داشتن خاصیت ارتجاعی، محصول نمی‌تواند به خوبی در شرایط مختلف و محیط‌های متفاوت جا بیفتد و حتی ممکن است دچار شکستگی شود و کارایی خود را از دست بدهد. دیگر مزیت مواد سازنده‌ی ورق کلینگریت بدون سیم این است که باعث شده‌اند تا این متریال تا حد قابل قبولی بتواند در برابر فشار‌های کششی مقاوم باشد. همچنین نمی‌گذارند تا این متریال به راحتی دچار خوردگی و یا سایش شود. انتخاب درست متریال ویژگی‌های زیادی به این متریال بخشی است که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

  • ویژگی‌های ورق کلینگریت بدون سیم

    مهم‌ترین بخش در انتخاب یک متریال برای به کار بردن آن برسی ویژگی‌های آن متریال می‌باشد. ویژگی هر متریالی مشخص‌کننده کارآمد بودن و یا کارآمد نبودن آن متریال در قسمت مورد نظر می‌باشد. بزرگ ‌ترین ویژگی ورق کلنگرین بدون سیم، مقاومت حرارتی بالای آن می‌باشد. ورق کلینگریت بدون سیم می‌تواند تا حدود دمای پانصد و پنجاه درجه سانتی‌گراد را تحمل نماید. این درجه حرارت بالا مزیت بسیار مثبتی برای این متریال به حساب می‌آید و موجب می‌شود تا بتوان از آن در شرایطی که دما بسیار بیشتر از حد نرمال می‌باشد استفاده کرد. همچنین می‌تواند فشار بالا را تحمل کند. علاوه بر این‌ها ورق کلینگریت بدون سیم می‌تواند خود را با فضا‌های مختلف تطبیق بدهد، زیرا این متریال از انعطاف‌پذیری خوبی برخودار است.

    ورق کلینگریت بدون سیم تا حد مناسبی می‌تواند در برابر سایش مقاومت کند و به راحتی دچار خوردگی و سایش نمی‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا عمر مفید این متریال افزایش پیدا کند. ورق کلینگریت بدون سیم یکی از جایگزین‌های مناسب برای مواد آزبستی می‌باشد. مواد آزبستی تا پیش از پیدا شدن جایگزین‌های مناسب برای آن مورد استفاده قرار می‌گرفتند. مواد آزبستی برای محیط زیست و بدن انسان خطرات زیادی دارند، اما به دلیل اینکه جایگزینی برای آن در کارخانه مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما ورق کلینگریت بدون سیم هیچ عارضه‌ای برای بدن انسان ندارد و همچنین برای محیط زیست نیز هیچ خطری ندارد.

     

  • کاربرد‌های ورق کلینگریت بدون سیم

    ورق کلینگریت بدون سیم به دلیل طبق ویژگی‌های گسترده‌ای که دارد؛ دارای کاربرد‌های بسیار زیادی می‌باشد. در اکثر صنایع می‌توان از این متریال استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های ورق کلینگریت بدون سیم تولید و ساخت آب بنده‌ها می‌باشد. دیگر کاربرد این متریال ساخت انواع واشر می‌باشد. علاوه بر این‌ها از ورق کلینگریت بدون سیم برای عایق‌بندی سیستم‌های حرارتی و آتش مستقیم نیز استفاده می‌شود. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کار در الکل و روغن با حرارت بالا ورق کلینگریت بدون سیم می‌باشد.

دیتا شیت ورق کلینگریت بدون سیم

ویژگی

مقیاس

مقدار

جنس

 

پودر آزبست، رزین

تراکم

 

2

ضخامت

mm

6 – 0.5

ابعاد

cm

150 * 150

150 * 200

200 * 300

بازه تحمل حرارتی

 

600  تا 100-

دمای کاربردی برای مدت طولانی

 

550

مقاومت در برابر فشار

bar

60

 

 

قیمت ورق کلنگریت بدون سیم هر ماده صنعتی بسته به کاربرد و مقاومت خود و یا بسته به اینکه چه نوع مواد اولیه‌ای در خود دارد، قیمت یکسان نداشته و با قیمت‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسد. قیمت ورق کلنگریت بدون سیم هم طبق این گفته بررسی می‌شود. شما برای اطلاع از قیمت اصلی محصولات و مواد نسوز، می‌توانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. نتیجه‌گیری ورق کلینگریت بدون سیم یکی از محصولات پر کاربرد در صنعت می‌باشد. خواص بسیار زیاد این متریال باعث شده تا بتوان آن را در بخش‌های مختلف صنعت بکار گرفت. این ماده یکی از بهترین جایگزین‌ها برای مواد آزبستی می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی‌های ورق کلینگریت بدون سیم مقاومت حرارتی بالا تا حدی که می‌تواند پانصد و پنجاه درجه سانتی‌گراد را تحمل کند و علاوه بر این موضوع در برابر فشار مقاوم می‌باشد و منعطف نیز هست. این ویژگی‌ها باعث به کار بردن آن در درزگیری، عایق‌بندی و ساخت واشر شده است. همچنین یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در الکل و روغن داغ ورق کلینگریت بدون سیم می‌باشد. در آخر باید گفت که هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی می‌دانند که استفاده از محصولات تقلبی می‌تواند روند تولید را مختل کرده و خسارت‌های جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. ورق کلنگریت بدون سیم یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار می‌گیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، می‌توانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرر می‌دهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی می‌باشند.

اینفوگرافی

ورق-کلینگریت-بدون-سیم
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با ورق کلینگریت بدون سیم