به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

پارچه فایبرگلاس 200 گرمی

معرفی پارچه فایبرگلاس 200 گرمی

پارچه فایبرگلاس ۲۰۰ گرمی از ترکیب پارچه نسوز که محصول غیرقابل اشتعال است با الیاف شیشه ای یا همان فایبرگلاس که دارای مقاومت خوبی است، ساخته می‌شود. این پارچه نسوز از بافته شدن الیاف فایبرگلاس، آرامید، فایبرسرامیک و دیگر الیاف ساخته می‌شود. این پارچه نسوز بوده و آتش نمی‌گیرد.. ما در ادامه راجع به این محصول صحبن میکنیم. با ما همراه شوید

معرفی پارچه فایبرگلاس ۲۰۰ گرمی

پارچه نسوز یا پارچه فایبر گلاس 200 گرمی که از الیاف آرامید یا فایبرگلاس بافته شده است، غیرقابل اشتعال می‌باشد. این محصول می‌تواند تا دماها بالا را تحمل کند بدون اینکه دچار تغییر در ساختار خود شود. پارچه نسوز تا دما هزار و پانصد درجه سانتیگراد را قادر است تحمل کند و آتش نگیرد حتی در برخی از موارد می‌تواند خود را خاموش کند. این محصول ضد اسید و ضد باز است و در مقابل این مواد می‌تواند ساختار و ویژگی خود را حفظ کند. پارچه فایبر گلاس دویست گرمی در برابر کشش، سایش، جریان، فشار هم بسیار مقاوم عمل می‌کند. این پارچه فایبر گلاس از طریق به هم بافته شدن الیاف نسوز به دست می‌آید. این محصول را می‌توان به عنوان عایق حرارتی مورد استفاده قرار داد. این پارچه عایق الکتریکی، عایق فشار هم می‌باشد و می‌توانید در صنایع مختلف مانند صنایع فولاد، غذا، کوره سازی از این محصول استفاده کنید.

ویژگی‌های پارچه فایبرگلاس ۲۰۰ گرمی

1: در پارچه فایبرگلاس ۲۰۰ گرمی از الیاف شیشه به عنوان تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان ماده زمینه‌ای استفاده می‌شود.

2:این محصول در محیط‌های شیمیایی قابلیت و کارایی خود را حفظ کرده و دچار تغییر و تحول فیزیکی و شیمیایی نخواهد شد.

3:ضخامت پارچه های فایبرگلاس ۲۰۰ گرمی نیم، یک، دو، سه میلیمتر است و این محصول در اندازه‌های مختلف و در ابعاد متفاوت تولید شده و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

4:این پارچه عایق صدا و رطوبت است.

5:پارچه فایبرگلاس ۲۰۰ گرمی در دو نوع فویلدار و بدون فویل تولید می‌شود و دارای مقاومت حرارتی بسیار بالایی است و دما پانصد و پنجاه درجه سانتیگراد تا حدود ششصد درجه سانتیگراد را می‌تواند تحمل کند بدون اینکه در ساختار و ویژگی‌های خود دچار تغییر شود.

6:این محصول توسط لایه‌ای از آلومینیوم هم پوشانده می‌شود و این کار سبب افزایش مقاومت و کارایی بهتر محصول می‌شود.

  • کاربردهای پارچه فایبرگلاس ۲۰۰ گرمی

    1:این پارچه از ترکیب پارچه نسوز و الیاف نسوز فایبرگلاس ساخته می‌شود که وزن این محصول حدود دویست گرم و ضخامت آن حدود دو میلیمتر می‌باشد.

    2:از این پارچه می‌توان برای عایق حرارتی در لوله‌های بخار، ساخت و تولید لباس ضدآتش استفاده کرد.

    3:از پارچه فایبرگلاس ۲۰۰ گرمی می‌توان برای بسته‌بندی تجهیزات و محصولات صادراتی استفاده کرد.

    4:در تهیه لباس، کاور، دستکش نسوز و غیرقابل اشتعال از این محصول استفاده می‌کنند.

    5:در تولید و ساخت ماسک حرارتی و کامپوزیت هم از پارچه فایبرگلاس ۲۰۰ گرمی استفاده می‌شود.

    6:از این محصول به عنوان عایق حرارتی، عایق صدا هم استفاده می‌کنند همچنین این محصول ضد کپک و ضدزنگ می‌باشد.

     معرفی ماده فایبرگلاس

    فایبرگلاس کامپوزیتی است که از مواد از الیاف شیشه به همراه مواد پلیمری ساخته می‌شود. در این محصول از پشم شیشه به عنوان یک ماده تقویت کننده برای فایبرگلاس استفاده می‌شود.

    ویژگی‌های ماده فایبرگلاس

    فایبرگلاس کامپوزیتی است که نام دیگر آن الیاف ای است. این محصول در برابر فشار و کشش بسیار مقاوم عمل می‌کند.  در صورت قرار دادن چندین لایه از فایبرگلاس روی همی می‌توانید قدرت و استحکام این محصول را بالاتر ببرید. این محصول در برابر اشعه یو وی، مواد شیمیایی بسیار مقاوم است. فایبرگلاس در اشکال مختلف تولید شده و به بازار مصرف عرضه می‌گردد. این محصول بسیار سبک بوده  اما از نظر مقاومت، دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل بیرونی است. این محصول ارزان قیمت بوده و به همین بسیار پرطرفدار است و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشد. این محصول دارای طرح‌های مختلف و اندازه‌های متفاوت است به همین علت در بسیاری از صنایع و مکانها از این محصول استفاده می‌شود.

    کاربردهای ماده فایبرگلاس

    فایبرگلاس از الیاف شیشه ای ساخته شده است که دارای مقاومت نسبتا خوبی است. از این محصول می‌توان در مخازن اسید و آب به عنوان عایق استفاده کرد. این محصول از پوسیدگی و یا خوردگی محصولات و خدمات جلوگیری می‌کند. در تولید انواع قطعات خودرو، مانند کابین خودرو و سپر آن می‌توانید از این محصول استفاده کنید زیرا الیاف شیشه یا همان فایبرگلاس بسیار مقاوم می‌باشند. برای ساخت بدنه و تجهیزات پزشکی، وسایل صنعتی از این محصول استفاده می‌شود. در تولید صنایع دریایی، در پارکینگ ساختمان، طراحی داخل ساختمان، ساخت استخر و جکوزی، سینک ظرفشویی و دستشویی و ویترین مغازه از  پارچه یا ماده فایبرگلاس استفاده می‌کنند.  هم چنین برای ساخت نمای دکوراتیو ساختمان، نما شهر، نیمکت پارک، دکور شهری، ساخت مجسمه، از ماده فایبرگلاس بهره می‌گیرند.

دیتا شیت پارچه فایبرگلاس 200 گرمی

ویژگی

مقیاس

مقدار

جنس

 

الیاف فایبرگلاس (EGlass)

عرض

m

1

ضخامت

mm

(0.01)  0.2

تراکم الیاف

 

200

دمای کاربردی برای مدت طولانی

 

550

مقاومت شیمیایی

 

عالی؛ به‌جز در مواجهه با هیدروفلوئور

 

 

قیمت پارچه فایبر گلاس 200 گرمی

هر ماده صنعتی بسته به کاربرد و مقاومت خود و یا بسته به اینکه چه نوع مواد اولیه‌ای در خود دارد، قیمت یکسان نداشته و با قیمت های مختلف در بازار به فروش میرسد. قیمت پارچه فایبر گلاس 200 گرمی هم طبق این گفته بررسی می‌شود. شما برای اطلاع از قیمت اصلی محصولات و مواد نسوز، می توانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید و از آنها راهنمایی بخواهید.

نتیجه گیری

هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی میدانند که استفاده از محصولات تقلبی میتواند روند تولید را مختل کرده و خسارتهای جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. پارچه فایبرگلاس 200 گرمی یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید میشود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار میگیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، میتوانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی میباشند.

اینفوگرافی

پارچه-فایبرگلاس-200-گرمی
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با پارچه فایبرگلاس 200 گرمی