به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

پکینگ تفلون گرافیت

معرفی پکینگ تفلون گرافیت

پکینگ تفلون گرافیت یک عایق است که از ماده ای نچسب به نام تفلون و نیز مقداری گرافیت ساخته شده است. در متن بالا در مورد تفلون و گرافیت صحبت کردیم. پکینگ تفلون گرافیت از هر دوی این مواد ساخته شده است و مقاومت و کارایی بسیار بالایی دارد.  

ویژگی‌های پکینگ تفلون گرافیت

پکینگ تفلون گرافیت می‌تواند تا دمای دویست و هشتاد درجه سانتیگراد را تحمل کند. این ماده در دماهای پایین تا منفی دویست درجه سانتیگراد هم کارایی و ساختار خود را حفظ می‌کند.

-این محصول می‌تواند فشار را از بیست بار تا دویست بار تحمل کند.

-تراکم این محصول حدود یک و شش گرم بر سانتیمتر مکعب می‌باشد که این تراکم بسیار مطلوب است.

-از این پکینگ تفلون گرافیت می‌توان در محیط‌های اسیدی و بازی هم استفاده کرد زیرا این محصول در این محیط‌ها دچار تغییر فیزیکی و یا شیمیایی در خود نخواهد شد..

-پکینگ تفلون گرافیت دارای هدایت حرارتی خوب و نیز حجم ثابتی دارد.

-این محصول از بهترین و مرغوبترین الیاف ها ساخته شده است و به علت داشتن خاصیت روانکاری خوب آن، در عایق‌بندی و آب‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای پکینگ تفلون گرافیت

-از پکینگ تفلون گرافیت می‌توان در آببندی پیستون، پمپ، دیگ صنعتی، شفت، درب مخزن‌های موجود در محیط‌های اسیدی و قلیایی استفاده کرد.

-از این محصول تولید شده می‌توان در داروسازی ها، پتروشیمی، نیروگاه هم استفاده کرد.

 -در آزمایشگاه‌های مربوط به سانتریفیوژ پر حرکت و پرگردش هم می‌توان از پکینگ تفلون گرافیت استفاده کرد.

-در محیط‌های حرارتی و در دماهای بالا هم می‌توان این محصول را مورد استفاده قرار داد

 

قیمت پکینگ تفلون گرافیت

هر ماده صنعتی بسته به کاربرد و مقاومت خود و یا بسته به اینکه چه نوع مواد اولیه‌ای در خود دارد، قیمت یکسان نداشته و با قیمت های مختلف در بازار به فروش میرسد. قیمت پکینگ تفلون گرافیت هم طبق این گفته بررسی می‌شود. شما برای اطلاع از قیمت اصلی محصولات و مواد نسوز، می توانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید و از آنها راهنمایی بخواهید.

  • هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی میدانند که استفاده از محصولات تقلبی میتواند روند تولید را مختل کرده و خسارتهای جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. پکینگ تفلون گرافیت جز این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید میشود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار میگیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، میتوانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرر میدهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی میباشند.

دیتا شیت پکینگ تفلون گرافیت

ویژگی

مقیاس

مقدار

جنس

 

الیاف تفلون، گرافیت

سطح مقطع

 

چهارگوش

ابعاد

m

25 – 4

تراکم الیاف

 

1.6 – 1.5

بازه تحمل حرارتی

 

260 تا 200-

مقاومت در برابر فشار

دریچه

bar

200

موتورهای رفت و برگشتی

100

موتورهای دوار

20

PH

 

14 – 0

 

 

بیشتر بدانید : 

پکنیگ ها یک نوع عایق هستند که از آزبستوس و متالیک ساخته می‌شود. آزبستوس را در دماهای پایین استفاده می‌کنند. باید گفت که از متالیک در تجهیزات دارای دما و فشار بالا استفاده می‌کنند این پکینگ ها که به عنوان آب بند استفاده می‌شوند، اغلب دارای ترکیبات فلزی شامل مس، آلومینیوم، بابیت و همچنین گرافیت و مواد چرب کننده می‌باشند. ما در ادامه راجع به پکینگ تفلون گرافیت صحبت می‌کنیم. با ما همراه شوید.

معرفی تفلون و گرافیت

برای شناخت پکینگ تفلون گرافیت، باید یک شناختی از ماده تفلون و گرافیت داشته باشید تا بتوانید این ماده را از دیگر پکینگ‌ها تمایز دهید. باید گفت که تفلون یک پلیمر است که از اتم‌های کربن ساخته می‌شود. این ماده در سال هزار و نهصد و سی و هشت کشف شده و در سال هزار و نهصد و چهل و یک ثبت شده است.  

این پلیمر دارای خاصیت روانکاری بسیار مطلوبی است و دارای مقاومت شیمیایی بالایی هم می‌باشد ماده تفلون نسبت به رطوبت حساس نیست و برای همین در صنایع مختلف از آن استفاده می‌کنند..

باید اشاره کرد که این پلیمر در حلال دیگر حل نشده و دمای ذوب این ماده تا حدود دما سیصد و سی و پنج درجه سانتیگراد می‌باشد. این ماده توانایی کار در دماهای پایین را هم دارد. برای مثال در عایق بندی مخازن نیتروژن مایع که دارای دما منفی صد و نود و شش درجه سانتیگراد و نیز در هیدروژن مایع تا دما منفی دویست و پنجاه و سه درجه سانتیگراد هم می‌توان از این پلیمر استفاده کرد و دچار هیچ مشکلی در ساختار خود و یا کاربرد خود نخواهد شد.

کاربردهای تفلون

از ماده تفلون در مکانهای زیادی استفاده می‌شود. ما در اینجا کاربردهای این محصول را نام می‌بریم. این کاربردها عبارتند از:

قابل استفاده در روند آب بندی محصولات

قابل استفاده در تجهیزات با حرارت بالا

ضررها و معایب ماده تفلون

ماده تفلون دارای معایبی است که برای شناخت کاربردهای این ماده، باید از این معایب اطلاع پیدا کنیم. این معایب برای مثال:

گاز ناشی از سوزاندن تفلون در دما چهارصد درجه سانتیگراد ممکن است بسیار خطرناک و سمی باشد.

این ماده دارای استحکام مکانیکی کمی است.

پلیمر تفلون دارای وزن زیادی است به همین دلیل دارای قیمت نسبتا بالایی است.

 

انواع پکینگ

پکینگ ها که یک نوع عایق هستند، در انواع مختلف تولید و به بازار مصرف عرضه می‌گردد. هرکدام از اینها دارای ویژگی‌ها و کاربردهای مختلفی هستند. این پکینگ انواع مختلفی دارد. انواع مختلف این محصول عبارتند از:

-پکینگ یک طرفه لاستیکی

-پکینگ دوطرفه فلزدار

-پکنیگ لاستیکی طبقاتی وی پک

-پکینگ منجیددار

-پکینگ پنوماتیک

-پنکیگ اورتان

 

معرفی ماده گرافیت

گرافیت ماده ای است که از اتم های کربن ساخته شده است و به صورت لایه‌هایی از حلقه کربن شش ضلعی تولید می‌شود. این ماده بسیار نرم بوده و دارای مقاومت حرارتی بسیار خوبی است. رنگ این ماده اغلب مشکی است. این محصول بدون هیچ خطر و یا ضرری برای انسان و محیط زیست استفاده می‌شود. اگر فشار بالایی به گرافیت وارد کنیم یک ماده بسیار ارزشمند به نام الماس به وجود خواهد آمد.

کاربرد ماده گرافیت

از این محصول می‌توان به عنوان یک پوشش و یک عایق در تجهیزات و محصولات متفاوت استفاده کرد..

از این گرافیت می‌توان به عنوان یک هادی و هدایت کننده جریان الکتریسیته استفاده کرد..

اینفوگرافی

پکینگ-تفلون-گرافیت
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با پکینگ تفلون گرافیت