به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

شیلنگ روکش استیل

معرفی شیلنگ روکش استیل

شیلنگ روکش استیل از جدید ترین انواع شیلنگ ها می باشد که توسط بشر برای انتقال سیالات و گاز ها ساخته شده است. در بیشتر خانه های امروزی از پکیج های گرمایشی استفاده می شود. انتقال آب در این پکیج ها برای گرم کردن خانه توسط شیلنگ روکش استیل انجام می شود. شیلنگ روکش استیل یا شیلنگ فلکسی به دلیل داشتن کیفیت خوب و مطلوب در بیشتر مکان ها برای انتقال آب و گاز نقش دارد. در ادامه همراه ما باشید تا در رابطه با مزایا و کاربردهای شیلنگ روکش استیل بیشتر صحبت کنیم.

 

مزایای شیلنگ روکش استیل

این نوع از شیلنگ ها ممکن است نسبت به دیگر شیلنگ ها قیمت بالاتری داشته باشند. اما این قیمت بالاتر به دلیل داشتن مزایای بسیار خوب شیلنگ روکش استیل می باشد. این شیلنگ ها بسیار انعطاف پذیر می باشند و این انعطاف پذیری سبب می شود که کار ها به راحتی انجام شوند. شیلنگ های روکش استیل دارای ساختار بسیار مقاوم هستند که در این ساختار از فولاد ضد زنگ و استیل سیصد و چهار استفاده می شود. بعضی از شیلنگ ها دارای ساختار PVC و پلاستیک هستند که این متریال در مقایسه با متریال شیلنگ روکش استیل در برابر ضربه مقاومت کمتری دارند.

این نوع از شیلنگ ها به صورت ارتجاعی تولید می شوند. زمانی که یک شیلنگ به صورت ارتجاعی تولید شود معمولا هنگام تغیر زاویه شیلنگ در فشار آب تغیر ایجاد نمی شود. در واقع شیلنگ روکش استیل سبب می شود که آب به صورت استاندارد در طول لوله جریان پیدا کند. مقاومت بسیار بالا در برابر آفتاب از دیگر ویژگی های شیلنگ روکش استیل می باشد که سبب شدن از این شیلنگ ها حتی در بیروت استفاده کنند و به نوعی محدودیت مکانی در استفاده از این شیلنگ ها وجود ندارد. این شیلنگ ها سالیان سال می توانند در برابر نور آفتاب و اشعه های خورشید و اشعه های مضر دیگر و شرایط آب و هوایی ید دوام بیاورند. دیگر مزیت این شیلنگ ها که اکثر افراد را به سمت خود جذب کرده است سهولت در اجرا و نصب می باشد. شیلنگ روکش استیل به راحتی به هر لوله ای متصل می شود و مناسب انواع لوله ها می باشد.

کاربرد شیلنگ روکش استیل

شیلنگ های روکش استیل همانطور که در بالاتر گفته شد دارای مزایای بسیاری می باشند. از همین جهت کاربرد های زیادی در زندگی روزمره انسان ها دارد. از کاربرد های متداول این شیلنگ ها انتقال آب در رادیاتور ها و پکیج های گرمایشی می باشد که در بسیاری از خانه ها دیده می شوند. در بسیاری از خانه ها از شیلنگ های رومش استیل در سرویس بهداشتی ها و همچنین حمام ها نیز استفاده می شود. از این نوع شیلنگ ها حتی در زمینه کشاورزی نیز استفاده هایی می شود. این شیلنگ ها در آبیاری زمین های کشاورزی در حد و اندازه متراژ بالا نقش بسزایی دارند. یکی دیگر از کاربردهای این شیلنگ ها در زمین کشاورزی مربوط به بخش سم پاشی است که با این شیلنگ ها و دستگاه های مربوطه سعی می شود درختان و گیاهان را سم پاشی کنند. از دلایلی که سبب می شود از این شیلنگ ها در امر سم پاشی استفاده شود. داشتن طول زیاد این شیلنگ ها و همچنین مقاومت بالای آن ها می باشد. از دیگر کاربردهای متداول روزانه شیلنگ روکش استیل در خانه می توان به استفاده از آن ها در آبگرم کن ها چه به صورت دیواری و چه به صورت جابه جایی نام برد.

جنس شیلنگ روکش استیل

این نوع از شیلنگ ها را به گونه ای می سازند که ساختار آنها دچار خوردگی نشود و در برابر سیالات خورنده بتوانند از خود مقاومت نشان دهند. برای ساخت این نوع از شیلنگ ها از استیل و فولاد ضد زنگ استفاده می کنند. این دو ماده در برابر مواد خورنده بسیار مقاوم هستند و به سادگی با آن ها واکنش نشان نمی دهند. جنس و ساختار این نوع شیلنگ ها طوری می باشد که در برابر آب و رطوبت تغیر رنگ نمی دهند و به نوعی زنگ نمی زنند. این نوع شیلنگ ها در برابر ضربه از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهند و به راحتی صدمه نمی بینند.

تا به اینجا در رابطه با جنس خود شیلنگ صحبت شد حال در رابطه با جنس روکش آن قرار است صحبت کنیم. این نوع از شیلنگ نا به طور کلی دارای دو دسته بدون روکش و روکش دار هستند. دسته ای که دارای روکش می باشند. از مقاومت بیشتری برخوردار هستند و به طور کلی روکش ها را زمانی بر روی شیلنگ ها اعمال می کنند که احتمال ضربه خوردن و آسیب دیدن شیلنگ بیشتر باشد. روکش این شیلنگ ها معمولا از جنس pvc می باشد و این متریال یک پوشش مقاوم در برابر ضربات برای شیلنگ روکش استیل می باشد.

  • قیمت شیلنگ روکش استیل

    قیمت این شیلنگ ها به عوامل متعددی بستگی دارد و همانطور که گفته شد نسبت به دیگر شیلنگ های صنعتی از قیمت بالاتری برخوردار است زیرا دارای مزایای فراوانی می باشد. قیمت شیلنگ روکش استیل بسته به طول آن و جنس آن و جنس روکش آن و نوع آن می باشد. اگر فولاد که یک متریال بسیار مقاوم است در شیلنگ استفاده شود قیمت آن بیشتر خواهد بود. شیلنگ روکش استیل دارای قیمت های متفاوتی است که شما بسته به نیاز خود و در زمانی که به آن شیلنگ ها نیاز داشتید می توانید آن ها را خریداری کنید.

دیتا شیت شیلنگ روکش استیل

ویژگی

مقیاس

مقدار

جنس

 

تفلون، ورق استیل 304

قطر داخلی

mm

300 – 35

بازه تحمل حرارتی

 

300 تا 200-

دمای کاربردی برای مدت طولانی

 

260   

مقاومت در برابر فشار

bar

300 – 20

 

 

نتیجه گیری

شیلنگ روکش استیل از شیلنگ های جدید و روز بازار به حساب می آید که از قیمت خوبی نیز برخوردار است. قیمت بالای این شیلنگ ها مربوط به مزایای فراوان این شیلنگ ها می باشد. شیلنگ روکش استیل در ساختار خود از دو متریال فولاد و استیل  استفاده می کن که باعث شده این نوع از شیلنگ ها مقاومت بالایی در برابر مواد خورنده داشته باشند و به راحتی با آن ها وارد واکنش نشوند. این نوع از شیلنگ ها به دو صورت روکش دارد و بدون روکش موجود است که روکش برای مقاومت بیشتر در ضربه بر روی این شیلنگ ها اعمال می شود. جنس روکش این نوع شیلنگ ها معمولا از pvc می باشد. شیلنگ روکش استیل بسته به طول و نوع و جنس روکش و جنس خود شیلنگ دارای قیمت های متفاوتی می باشد که بهتر است زمانی که به این شیلنگ ها نیاز داشتید اقدام به خرید کنید.

در آخر باید گفت که هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی میدانند که استفاده از محصولات تقلبی میتواند روند تولید را مختل کرده و خسارتهای جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. شیلنگ روکش استیل یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید میشود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار میگیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، میتوانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرر میدهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی میباشند.

اینفوگرافی

شیلنگ-با-روکش-استیل
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با شیلنگ روکش استیل