به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

کاسه نمد لاستیکی

معرفی کاسه نمد لاستیکی

کاسه نمد چیست

کاسه نمد یک محصول مناسب برای آب‌بندی است که از آن می‌توان برای آب‌بندی پمپ‌ها، اتصالات و پیستون‌ها استفاده کرد. این محصول از دو بخش خارجی فلزی و داخلی و انعطاف ‌پذیر ساخته شده ‌است. لازم است بدانید که کار اصلی برای عایق‌کاری را همان قسمت انعطاف‌پذیر کاسه نمد انجام می‌دهد. بخش انعطاف‌پذیر از پلاستیک طبیعی ساخته شده و این قسمت به بخش فلزی چسبیده ‌است. ما در ادامه درباره کاسه نمد، کاسه نمد لاستیکی، خصوصیات و کاربرد‌های آن صحبت خواهیم کرد با ما همراه شوید.

 

عوامل موثر در طول عمر کاسه نمد

کاسه نمد یک محصول مناسب برای آب‌بندی که از آن می‌توان برای عایق‌بندی محصولات استفاده کرد. باید گفت که عوامل مختلفی باعث افزایش و یا کاهش طول عمر کاسه نمد می‌شود که این عوامل عبارتند از:

_دما

_فشار

 

عوامل و نکات قابل توجه در انتخاب کاسه نمد

از کاسه نمد می‌توان برای آب‌بندی قطعات و تجهیزات استفاده کرد و این محصول از ورود مایعات و روغن به درون قطعات و یا خروج این مواد جلوگیری می‌کند. این محصول در انواع مختلفی تولید شده و به بازار مصرف عرضه می‌گردد تا مصرف‌کننده بتواند باتوجه به نیاز خود یکی از این محصولات را انتخاب کند و سپس آن‌را خریداری نماید اما لازم است بدانید قبل از خرید این محصول به نکات زیر باید توجه کنید:

_دما

_سرعت

_قرار‌گیری عمودی یا افقی

_اختلاف فشار

_نوع روان‌کننده

_عدم انطباق شفت با جداره داخلی

 

 

انواع کاسه نمد

کاسه نمد محصولی مناسب برای آب‌بندی محصولات است که در مواداولیه برخی از کاسه‌نمد‌ها از تفلون هم استفاده می‌کند. این محصول در انواع مختلفی و با مواد مختلفی ساخته شده و به بازار مصرف عرضه می‌گردد تا مصرف‌کننده و مشتری بتواند باتوجه به محصول خود یکی از این کاسه‌نمد‌ها را انتخاب و خریداری نماید. انواع کاسه نمد عبارتند از:

-کاسه نمد چرمی

-کاسه نمد لاستیکی

-کاسه نمد پی یو

-کاسه نمدACM

 

ویژگی‌های کاسه نمد

کاسه نمد یک واشر مکانیکی است که از آن می‌توان برای عایق‌کاری و یا آب‌بندی قطعات و محصولات مختلف استفاده کرد. در ساختار این محصول از مواد بسیار باکیفیت استفاده می‌کنند همچنین در برخی از کاسه نمد‌ها از تفلون هم استفاده می‌شود. این محصول دارای خواص زیادی است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. برخی از ویژگی‌های کاسه نمد عبارتند از:

-مقاومت بالا در برابر پوسیدگی

-مقاوم در برابر فرسودگی

-جلوگیری از نشت روغن

-جلوگیری از نشت مایعات

-پیشگیری از ورود گرد‌و‌غبار

-قیمت مناسب

-ساختار ساده

 

 

کاربرد کاسه نمد

کاسه نمد محصولی است که می‌توان از آن برای عایق‌کاری دستگاه‌های دارای شفت چرخشی استفاده کرد. این محصول از نشت روغن و دیگر مایعات جلوگیری می‌کند. همچنین کاسه نمد در برابر فشار هم بسیار مقاوم عمل می‌کند. برخی از کاربرد‌های کاسه نمد:

-قابل استفاده به عنوان درزگیر بین دو سطح مقطع محصول موردنظر

-قابل استفاده برای درزگیری شفت دوار و پوسته دارای سیالات ومایعات

-قابل استفاده در صنعت خودروسازی

-قابل استفاده در دستگاه‌های مکانیکی

 

ورق لاستیکی

ورق لاستیکی یکی از محصولات و لاستیک‌های نسوز می‌باشد که در صنعت کاربرد فراوانی دارد. انواع مختلفی از این محصول در بازار موجود است تا مصرف‌کننده بتواند باتوجه به نیاز خود، یکی از این محصولات نسوز را انتخاب کند و سپس محصول موردنیاز را خریداری نمایند.

 

انواع ورق لاستیکی

ورق لاستیکی یک محصول نسوز می‌باشد که برای تولید آن از ورق و مواد نسوز باکیفیت و مقاوم استفاده می‌شود. این محصول انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

-لاستیک اسفنجی

-لاستیک دیافراگم

-ورق لاستیک EPDM

-ورق لاستیک NR طبیعی

-ورق لاستیک نئوپرن

-ورق لاستیک وایتون

-ورق لاستیکی سیلیکون نسوز

-لاستیک ضدسایش

-ورق لاستیکSBR

-ورق لاستیک بوتیل

-لاستیک ولی استر

-ورق نسوز لاستیک NBR

 

-لاستیک کتان منجیددار

  • تفلون

    تفلون محصولی است که از اتم‌های کربن ساخته شده است. این محصول دارای وزن مولکولی بالایی است و آب‌گریز می‌باشد. . از دیگر خصوصیات این محصول می‌توان به انعطاف‌پذیری، مقاومت حرارتی بالا، مقاومت در برابر الکتریسیته اشاره کرد. تفلون از نظر شیمیایی خنثی بوده و در بیشتر حلال‌ها و مواد شیمیایی نامحلول است. نقطه ذوب محصول ذکر شده، سیصدو بیست و هفت درجه سانتیگراد می‌باشد. به علت داشتن الکترونگاتیوی بالای فلوئورین، تفلون در برابر آب مقاوم است. تفلون دارای مقاومت الکتریکی و مقاومت دی الکتریک بالایی است اما ضریب اصطکاک آن پایین می‌باشد.

    انواع تفلون

    تفلون پلیمری ساخته شده از اتم‌های کربن می‌باشد. انواع متفاوتی از این محصول تولید شده است که عبارتند از: تفلون خالص، تفلون برنز، تفلون کربن یا تفلون گرافیت، تفلون کربوسرامیک، تفلون MoS2.

     

    کاسه نمد لاستیکی

    کاسه نمد لاستیکی یکی از محصولات کاسه نمد است. از کاسه نمد می‌توان برای آب‌بندی قطعات و جلوگیری از نشت روغن استفاده کرد. برای تولید این کاسه نمد از لاستیک نیتریل بوتادین که یک نوع لاستیک مصنوعی و بسیار مقاوم در برابر روغن است استفاده می‌کنند. این لاستیک از یک نوع کوپلیمر آکریلونیتریل و بوتادین به وجود می‌آید. از کاسه نمد لاستیکی می‌توان در شیلنگ سوخت و واشر هم استفاده کرد.

     

    انواع کاسه نمد لاستیکی

    کاسه نمد لاستیکی از لاستیک بسیارمقاوم نیتریل بوتادین ساخته شده‌است که باید گفت این لاستیک در برابر حرارت و روغن و یا ضربه بسیار مقاوم است. کاسه نمد لاستیکی در انواع گوناگونی تولید شده و وارد بازار مصر می‌شود. شما مشتریان گرامی می‌توانید باتوجه به محصول خود یکی از این انواع کاسه نمد لاستیکی را انتخاب و خریداری نمایید. انواع کاسه نمد لاستیکی عبارتند از:

    -کاسه نمد لاستیکی NBR: این کاسه نمد لاستیکی پرمصرف‌ترین کاسه نمد است که از لاستیک مصنوعی بسیار مقاوم در برابر روغن برای تولید آن استفاده می‌شود. از این محصول می‌توان در شیلنگ سوخت، واشر و غلطک‌ها استفاده کرد.

    -کاسه نمد لاستیکی سیلیکون: این کاسه نمد یکی دیگر از محصولات کاسه نمد لاستیکی است که در برابر ضربه بسیار مقاوم است و همچنین قادر است از دما منفی پنجاه درجه سانتیگراد تا مثبت صدوهشتاد درجه سانتیگراد را تحمل کند. باید گفت که این محصول در دما‌های گفته شده دچار تغییر فیزیکی و یا شیمیایی در ساختار خود نشده و شکل و خواص خود را حفظ می‌کند.

    -کاسه نمد لاستیکی پلی پورتان: کاسه نمد لاستیکی پلی پورتان در برابر ضربه، فرسودگی بسیار مقاوم عمل می‌کند.

    -کاسه نمد PU: این کاسه نمد یکی دیگر از محصولات کاسه نمد لاستیکی است که قادر است از دما منفی چهل‌و‌پنج درجه سانتیگراد را تا مثبت صد درجه سانتیگراد را تحمل کند.

    -کاسه نمد ACM: این کاسه نمد یکی دیگر از انواع کاسه نمد لاستیکی است که در برابر ضربه بسیار مقاوم عمل می‌کند. این محصول دارای عمر طولانی است و همچنین قادر است از دما منفی پنجاه درجه سانتیگراد تا هزاروششصدوپنجاه درجه سانتیگراد را تحمل کند.

     

    ویژگی‌های کاسه نمد لاستیکی

    کاسه نمد لاستیکی یکی از محصولات بسیار باکیفیت کاسه نمد است که برای آب‌بندی بسیار مناسب است. این محصول از لاستیک نیتریل بوتادین ساخته شده است که در برابر حرارت و اکسیداتیو سیار مقاوم عمل می‌کند. برخی از ویژگی‌های کاسه نمد لاستیکی:

    -مقاومت بالا در برابر روغن

    -توانایی تحمل دما از منفی سی‌و‌پنج درجه سانتیگراد تا مثبت صدوبیست درجه سانتیگراد

    -توانایی ترکیب شدن با مواد دیگر و به وجود آمدن محصول تازه با کاربرد جدید

    -در صورت ترکیب با PVC، بیشتر شدن مقاومت در برابر ازن، شعله و بنزین

    -مقاومت بالا در برابر‌گریس

     

دیتا شیت کاسه نمد لاستیکی

به زودی

کاربرد‌های کاسه نمد لاستیکی

کاسه نمد لاستیکی یکی از انواع کاسه نمد است که از آن می‌توان برای عایق‌بندی و آب‌بندی قطعات مختلف استفاده کرد. برای تولید این کاسه نمد از مواد باکیفیت و مقاوم در برابر حرارت استفاده می‌شود تا بتواند توانایی خود را در مجاورت دما حفظ کند. در مواداولیه برخی از کاسه نمد‌ها تفلون هم مشاهده می‌شود. برای ساخت کاسه نمد لاستیکی از لاستیک نیتریل بوتادین استفاده می‌کند همچنین باید اشاره کرد که کاسه نمد لاستیکی محبوب‌ترین کاسه نمد دربین مصرف‌کنندگان می‌باشد. برخی از کاربرد‌های کاسه نمد لاستیکی:

-قابل استفاده در صنعت خودروسازی

-قابل استفاده در صنایع ساخت وسایل حمل‌ونقل

-قابل استفاده برای آب‌بندی گیربکس

-آب‌بندی شیرفرمان

-آب‌بندی سوپاپ

-آب‌بندی پلوس

-قابل استفاده برای آب‌بندی میل لنگ خودرو

-قابل استفاده برای آب‌بندی کمک فنر و وسایل دارای بلبرینگ

-قابل استفاده در ماشین لباسشویی

-قابل استفاده برای آب‌بندی قطعات خودرو

 

نتیجه گیری

در آخر باید گفت که هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی میدانند که استفاده از محصولات تقلبی میتواند روند تولید را مختل کرده و خسارتهای جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. کاسه نمد لاستیکی یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید میشود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار میگیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، میتوانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی میباشند.

اینفوگرافی

ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با کاسه نمد لاستیکی