به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

لاستیک منجید دار

معرفی لاستیک منجید دار

لاستیک نسوز محصولی است که از مواد درجه یک و باکیفیت و مقاوم در برابر آتش ساخته شده­است. باید گفت که این محصول قادر است ساختار خود را در دماها بالا هم حفظ کند و دچار تغییر شکل شیمیایی و یا فیزیکی نشود. از این محصول برای تولید بسیاری از محصولات نسوز استفاده می­کنند. ما در ادامه درباره خصوصیات لاستیک نسوز، لاستیک منجیددار، خصوصیات و کاربردهای آن صحبت خواهیم کرد با ما همراه شوید.

 

ویژگی‌های لاستیک نسوز

لاستیک نسوز یکی از محصولات  ساخته شده از موادنسوز است. با استفاده از مواد نسوز و غیرقابل اشتعال می‌توان لاستیک نسوز را تولید کرد. این محصول قادر است دماهای بسیار بالا را تحمل کند. ار لاستیک نسوز می­توانید به عنوان یک عایق الکتریکی بسیار مقاوم هم استفاده کنید. در ادامه به برخی از ویژگی­های این محصول اشاره خواهیم کرد. برخی از ویژگی‌های لاستیک نسوز:

-مقاومت بالا در برابر کشش

-مقاومت بالا در برابر سایش

-مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی

-استحکام و مقاومت بالا در برابر صدمات مکانیکی

-قابلیت انعطاف‌پذیری بالا

-مقاومت بالا در برابر حرارت

-عایق الکتریکی

-بسیار مقاوم در برابر اشعه

کاربرد لاستیک نسوز

لاستیک نسوز یکی از محصولات بسیار پرفروش و پرکاربرد محصولات نسوز است زیرا این محصول قادر است تا دماهای بالا را تحمل کند بدون اینکه در ساختار خود دچار تغییر فیزیکی و شیمیایی شود. برای ساخت این لاستیک باید از مواد بسیار بادوام و مقاوم در برابر حرارت استفاده شود. در مکان و محیط­هایی که دما در آنجه بالا است شما می­توانید از لاستیک نسوز استفاده کنید بدون  اینکه نگران سوختن و خراب شدن محصولات خود باشید. در ادامه به برخی از کاربردهای این محصول اشاره خواهیم کرد.

-قابل استفاده به عنوان ضربه‌گیر

-قابل استفاده در صنایع مختلف مانند صنعت خودروسازی

-قابل استفاده برای تولید واشر

-قابل ایستفاده برای آب‌بندی قطعات و تجهیزات

لاستیک منجیددار

درمورد لاستیک منجید دار باید گفت که قدیمی­ترین و ارزان­ترین نوع لاستیک است که در بازار عرضه می­شود. این لاستیک دارای انعطاف­پذیری بسیار زیادی است. برای اینکه استحکام این محصول حفظ شود به آن کتان و نخ الیاف مصنوعی که همان منجید است اضافه می­کنند برای همین به این نوع از لاستیک­ها، لاستیک منجیددار گویند. قیمت لاستیک منجیددار بسیار پایین است برای همین از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه بوده و مشتریان گرامی می­توانند بسیار راحت و با پرداخت هزینه کم این محصول را خریداری نمایند. لاستیک منجیددار با نخ الیاف مصنوعی، پارچه کتانی و و یا فایبرگلاس تقویت می­شود تا استحکام و مقاومت آن بیشتر شود. از طریق لاستیک منجیددار می­توانیم یک نوع واشر بسیار مقاوم در برابر خراش و سایش تولید کرد. با افزودن الیاف، فایبرگلاس و پارچه کتانی میتوان استحکام واشر را هم بیشتر کرد درصورت قرار گرفتن این واشر در برابر فشار بالا، احتما خراش و یا ساییدگی کاهش می­یابد.

برای تولید لاستیک منجیددار از بهترین مواد نسوز استفاده می­کنند. تولید کنندگان این محصول از بهترین مواد برای ساخت این محصول استفاده می­کنند چراکه با رعایت استانداردها و نیز با استفاده از تکنولوژی میتوان محصولی باکیفیت زیاد تولید کرد که درنتیجه افراد زیادی از آن استفاده کنند و رضایت و محبوبیت محصول افزایش می­باید. نوار لاستیک منجیددار یک محصول بسیار قدیمی است که دارای قیمت پایینی است پس از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و از اتلاف هزینه جلوگیری می­کند. از این محصول میتوان در صنایعی همچون خودروسازی، تولید و ساخت واشر، درزبند و ضربه گیر، و.. استفاده کرد.

 

کتان یکی از مواد اولیه برای تولید لاستیک منجیددار است. در مورد کتان باید گفت که یک الیاف طبیعی با منشا گیاهی می­باشد که حتی با وجود بسیاری از الیاف گیاهی توانسته است جایگاه خود را حفظ کند و همچنان بسیار شناخته شده و پرکاربرد باشد. کتان قارد است تا دما صدوشصت درجه سانتیگراد را تحمل کند بدون اینکه در ساختار خود دچار تغییر و تحول فیزیکی و یا شیمیایی شود  این محصول طبیعی بسیار سبک بوده و استفاده از آن باعث بالارفتن وزن محصول نمی­شود برای میتوان آن­را به راحتی حمل­و­نقل کرد. مونتاژ و تولید این محصول بسیار آسان می­باشد. درباره کتان باید گفت که به راحتی میتوان آن­را با لاستیک ترکیب کرد که افزودن آن به لاستیک باعث بیشتر شدن استحکام و مقاومت لاستیک و همچنین بالارفتن خواص مکانیکی می­گردد.

  • نکات قابل توجه قبل از خرید لاستیک منجیددار

     لاستیک منجیددار در ابعاد گوناگون تولید شده و به بازار مصرف عرضه می­گردد تا مصرف­کنندگان و مشتریان گرامی بتوانند باتوجه به نیاز خود و محصول موردنظر یکی از محصولات لاستیک منجیددار را انتخاب کنند و سپس آن­را خریداری نمایند. پس توجه کنید که این محصول در ابعاد و اندازه­های مختلف تولید می­شود پس حتما به این ابعاد و اندازه­ها توجه کنید زیرا هرکدام از این محصولات دارای خصوصیات خاصی هستند و از آن­ها برای مصارف گوناگون استفاده می­کنند. اگر شما محصول درست را خریداری نمایید، از صرف هزینه اضافی هم پیشگیری خواهید کرد.

    انواع لاستیک منجیددار از نظر کاربرد

    لاستیک منجیددار یکی از محصولات لاستیک نسوز است که در تولید آن از الیاف کتان و فایبرگلاس هم ااستفاده می­کنند.برای تولید این محصول باید از لاستیک و مواد نسوز باکیفیت و مقاوم در برابر حرارت استفاده کرد. این محصول در برابر حرارت، فشار و گرما بسیار مقاوم عمل می­کند. این محصول از نظر کاربرد به دو دسته تقسیم می­شود:

     -دسته اول نوار لاستیک منجیددار کتان است که برای تولید این محصول از یک یا چندلایه کتان استفاده می­شود. افزودن کتان سبب افزایش استحکام و مقاومت این محصول می­شود. این لاستیک در برابر حرارت و گرما مقاومت بسیار بالایی دارد.

     -دسته دوم نوار لاستیک منجیددار نقاله یا پلی استر است که برای تولید این لاستیک از الیاف پلی استر در بین لایه نخی آن استفاده می­کنند که افزودن این الیاف سبب بیشتر شدن مقاومت این محصول می­شود. از لاستیک منجیددار نقاله میتوان برای تسمه انتقال استفاده نمود. عرض این لاستیک منجیددار نقاله از یک سانتی متر شروع شده و تا 2متر ادامه دارد و نیز طول آن از یک مترتا صدمتر است. درباره ضخامت این محصول باید گفت که حدود یک میلیمتر تا سی میلیمتر است. تنوع در ابعاد، ضخامت و اندازه این محصول سبب شده که افراد بتوانند به طور دقیق محصول خود را انتخاب کنند و آن­را خریداری نمایند.

    کاربرد نوار لاستیک منجیددار

    لاستیک منجیددار یکی از محصولات مقاوم در برابر حرارت است که برای تولید آن از لاستیک نسوز به همراه الیاف شیشه­ای و کتان استفاده می­کنند. باید گفت که این محصول در برابر حرارت، فشار و دما بسیار مقاوم عمل می­کند.از لاستیک منجیددار میتوان در محیط و محصولاتی استفاده کرد در آن­ها دما بسیاز زیاد است. در ادامه به برخی از کاربردهای لاستیک منجیددار اشاره خواهیم کرد.

    -قابل استفاده برای تولید لباس

    – قابل استفاده برای حفاظت شیمیایی

    -قابل استفاده برای عایق­بندی درب خودرو

    -قابل استفاده برای درزگیری در و پنجره

    -قابل استفاده به عنوان درزگیر، نوار، ورق تولید

دیتا شیت لاستیک منجید دار

ویژگی

مقیاس

مقدار

جنس

 

لاستیک SBR/NR، الیاف کتان

رنگ

 

مشکی

تراکم

 

550

ضخامت

mm

6 – 0.8

بازه تحمل حرارتی

 

150 تا 25-

دمای کاربردی برای مدت طولانی

 

70

مقاومت کششی

bar

70

 

 

ویژگی­ها و خصوصیات لاستیک منجیددار

برای تولید لاستیک منجیددار از مواد نسوز و لاستیک نسوز استفاده می­کنند. برای ساخت آن از کتان­، الیاف و فایبرگلاس هم استفاده می­کنند تا مقاومت و استحکام لاستیک بالاتر رود. برخی از ویژگی­های لاستیک منجیددار:

-قابلیت شکل­پذیری و نیز انعطاف­پذیری بسیار بالا

-دارای قدرت عایق بندی بالا

-خواص مکانیکی بالا

-مقاومت بالا در برابر کشش

-مقاوم در برابر سایش

-مقاوم در برابر پارگی

-مقاومت بالا در برابر اشعه یو وی

-مقاوم در برابر مواد اکسیدکننده

-مقاوم در برابر نفت

-مقاومت بالا در برابر روغن

-مقاومت کششی بالا

-دارای مقاومت کششی حدود سه­ونیم مگاپاسکال

نتیجه گیری

در آخر باید گفت که هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی میدانند که استفاده از محصولات تقلبی میتواند روند تولید را مختل کرده و خسارتهای جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. لاستیک منجید دار یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید میشود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار میگیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، میتوانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی میباشند.

اینفوگرافی

لاستیک-منجید-دار
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با لاستیک منجید دار