به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

میلگرد پلی یورتان

معرفی میلگرد پلی یورتان

میلگرد پروفیلی است که دارای سطح مقطع دایره‌ای و توپری می‌باشد. این محصول به دو دسته میلگرد ساده و میلگرد آجدار تقسیم می‌شود. میلگرد در اندازه‌ها و ابعاد مختلف تولید شده و به بازار مصرف عرضه می‌گردد. ما در ادامه درباره میلگرد پلی پورتان و ویژگی­های آن، و کاربردهایش صحبت خواهیم کرد با ما همراه شوید.

 

علت استفاده از میلگرد پلی پورتان در ساختمان‌سازی

به صورت کلی می‌توان گفت که جنس میلگرد، از فولاد است اما تنوع در این محصول بسیار زیاد می‌باشد. در ساختمان‌ها برای افزایش مقاومت استحکام فشاری و پیچشی سازه‌های بتنی، از میلگرد آجدار استفاده می‌شود.

 

کاربرد انواع میلگرد

میلگرد یک محصول پروفیلی بسیار محکم است که در صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود. برای مقاومت در برابر بارهای طراحی شده از این محصول می‌توان استفاده کرد. برای ایجاد دوام و استحکام سازه، جلوگیری از ترک‌خوردگی ناشی از تغییرات آب‌وهوا از میلگرد استفاده می‌کنند. باید گفت که برخی از بلوک‌ها و مصالح ساخته شده از بتن دارای حفره‌هایی هستند که می‌توان از آن‌ها برای بارگیری کششی میلگردها استفاده کرد. این محصول بااستفاده از دوغاب و ملات در محل موردنظر محکم می‌شود.

 

نحوه نگهداری از میلگردها

 

میلگرد یک محصول ساخته شده از فولاد است. برای نگهداری این محصول باید به این نکات توجه کنید: در هنگام انبارکردن این محصول، حتما آن را با یک روکش ضدآب بپوشانید. در اثر قرار گرفتن زیاد این محصول در محیط‌های باز، ممکن است باعث بروز زنگ­زدگی در این محصول شود که درنتیجه باعث پایین آمدن کارایی میلگرد خواهد شد. 

پلی پورتان

در اثر واکنش مواد شیمیایی نظیر پلی ال و ایزوسیانات، پلی پورتان به وجود می‌آید. این ماده شیمیایی اولین بار در سال هزار و نهصد و سی و هفت و در آلمان کشف شد. پلی اورتان از ترکیب متیلن دی ایزوسانات با پلی اول ها به اضافه افزودنی های شیمیایی دیگر ساخته می­شود. با ایجاد تغییر در شرایط شیمیایی و فیزیکی فرایند واکنش، و نیز انتخاب انواع افزودنی ها میتوان خواص گوناگونی را برای پلی پورتان به وجود آورد.

ویژگی‌های پلی یورتان

پلی پورتان یک محصول شیمیایی است که از پلی ال و ایزوسیانات ساخته می‌شود. این محصول دارای خاصیت چسبندگی بسیار بالا به سطوح است. پلی پورتان نسبت به مواد خورنده و تغییرات آب‌وهوا بسیار مقاوم عمل می‌کند. این محصول قادر است در دامنه‌های وسیع گرمایی، انعطاف خود را حفظ کند. پلی پورتان غیرسمی می‌باشد و دارای تاییدیه است برای همین وجود این ماده در مجاورت آب آشامیدنی هیچ مشکلی را به وجود نخواهد آورد. در صورت خراب شدن این محصول، می‌توان آن را ترمیم کرد همچنین باگذشت زمان، رنگ محصول تغییر نکرده و یا دچار ترک‌خوردگی نمی‌شود.

 

در کوتاهترین زمان ممکن می‌توانید این محصول را نصب کنید.  پلی پورتان دارای خاصیت رنگ‌پذیری و نورپردازی بالایی است  و به راحتی می‌توانید با استفاده از رنگ‌های پلاستیکی و یا اکرلیک آنرا رنگ‌آمیزی‌ کنید. محصول ذکر شده دارای استانداردهای انجمن مواد بوده و برای سلامت انسان خطرساز نمی‌باشد. از دیگر خصوصیات قابل توجه این محصول می‌توان به استحکام بالا، توانایی عایق‌بندی، جذب کم آب، عدم انتشار گازهای سمی در هنگام بروز آتش‌سوزی اشاره کرد. محصول نام‌برده را می‌توان به راحتی حمل‌ونقل کرد و بسیار آسان از تجهیزات ساختمانی نظیر کابل و لوله عبور می‌کند.  شره نکردن در درزهای عمودی، از دیگر خصوصیات عالی پلی پورتان می‌باشد.پلی پورتان در بسته‌بندی سوسیسی شکل تولید شده و به بازار مصرف عرضه می‌گردد.

  • کاربرد پلی پورتان

    این پلیمر در ساخت روکش مخازن، بسته بندی محصولات در صنایع دارویی و غذایی، ساخت دستکش، پوشش و دیگر تجهیزات مربوط به اتاق عمل، و اعضا مصنوعی و .. کاربرد دارد. از دیگر کاربرد این محصول میتوان به استفاده از آن در صنایع خودروسازی و قطعات داخلی خودرو مانند صندلی ها و دستگیره ها اشاره کرد.در ساخت سپر خودرو نیز  از پلی پورتان استفاده می­شود.

  •  
  • قیمت ماده پلی پورتان

    پلی پورتان یک محصول به وجود آمده از واکنش پلی ال و ایزوسیانات است که دارای قیمت پایینی می‌باشد به همین علت از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده همچنین دارای وزن کمی است. این محصول طرفداران زیادی دارد به همین علت یک محصول نسبتا پرفروش است.

     

     

    میلگرد پلی یورتان

    پلی پورتان پلیمری است که از واکنش پلی ال و ایزوسیانات به وجود می‌آید. میلگرد پلی پورتان یک زیرمجموعه از پلیمرهای صنعتی است. نمونه‌های ایرانی و خارجی این محصول به صورت زیاد تولید شده و به بازار عرضه شده‌اند. نوع داخلی این محصول از مواد بسیار باکیفیت و مرغوب ساخته شده و با نمونه‌های خارجی کاملا برابر است و گاهی اوقات حتی از نمونه‌های خارجی هم بسیار باکیفیت تر می‌باشد.

     

  • ویژگی‌های میلگرد پلی پورتان

    1: جنس میلگرد پلی پورتان از مواد شیمیایی مانند پلی ال و ایزوسیانات است.

    2:این محصول در برابر کشش و سایش، ضربه مقاومت بسیار خوبی دارد.

    3:میلگرد پلی پورتان دارای قطری بین ده تا سیصد و پنجاه میلیمتر و طول سی سانتیمتر تا یک متر می‌باشد. 4:لازم است بدانید که این محصول یک جایگزین بسیار مناسب برای لاستیک‌ها است.

    5:عدم جذب آب، وزن سبک، مقاومت بالا در برابر رشد حشرات از دیگر ویژگی‌های این محصول است

     

  • مزایا میلگرد پلی پورتان

    پلی پورتان یک پلیمر صنعتی بسیار پرسود است.

    1:این محصول دارای قابلیت تراشکاری بوده و همچنین دارای خواص مکانیکی بسیار خوبی است.

    2:میلگرد پلی پورتان دارای خاصیت الاستیسیته بوده و همچنین این محصول در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم عمل می‌کند.

    3:لازم است بدانید این محصول غیرسمی بوده و هیچگونه حساسیت پوستی را به وجود نمی‌آورد.

    4:این محصول مواد شیمیایی و مضر را منتشر نمی‌کند.

    5:طول عمر میلگرد پلی پورتان بالا بوده و همچنین بسیار مقاوم می‌باشد.

دیتا شیت میلگرد پلی یورتان

ویژگی

مقیاس

مقدار

جنس

 

پلی یورتان

قطر

mm

350 – 10

طول

cm

100 – 30

بازه تحمل حرارتی

 

100 تا 30-

دمای کاربردی برای مدت طولانی

 

80

مقاومت در برابر فشار

bar

630 – 140

 

 

کاربرد میلگرد پلی پورتان

پلی پورتان از ترکیب پلی ال و ایزوسیانات که هردو از مواد شیمیایی هستند، به وجود می‌آید.

از  میلگرد پلی پورتان در صنایع مختلف مانند صنایع نیروگاهی، صنایع پزشکی، غذایی، ساختمان‌سازی استفاده می‌شود.

 

قیمت میلگرد پلی پورتان

میلگرد پلی پورتان را با توجه به قطر، ابعاد، وزن و کیفیت مواد اولیه قیمت‌گذاری می‌کنند. قیمت میلگرد داخلی با نمونه خارجی متفاوت است. هرچه قطر و ضخامت این میلگرد کمتر باشد، قیمت آن نیز پایین‌تر است. در اثر تورم و نوسانات قیمت ارز، قیمت این محصول ثابت نیست و متغیر می‌باشد. واردات این محصول روزبه‌روز درحال افزایش است. شما باتوجه به نیاز خود می­توانید این محصول را خریداری نمایید.


نتیجه گیری

در آخر نیز باید بگوییم که هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی می‌دانند که استفاده از محصولات تقلبی می‌تواند روند تولید را مختل کرده و خسارت‌های جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. میلگرد پلی پورتان یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار می‌گیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، می‌توانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی می‌باشند.

اینفوگرافی

میلگرد-پلی-یورتان
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با میلگرد پلی یورتان