به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

ورق چوب پنبه لاستیکی

معرفی ورق چوب پنبه لاستیکی

با پیشرفت روز افزون علم  و همینطور افزایش جمعیت سبب شد تا مصرف متریال ها و محصولات بیشتر شود. و این موضوع سبب شد که پاسخگویی به نیاز مردم وابسته به تولید متریال های جدیدی باشد.  زیرا متریال های موجود دیگر قادر نبودند تمام خط تولیدها را پشتیبانی کنند از طرف دیگر صنعتگران سعی می کردند که کیفیت محصولات تولیدی خود را ارتقا دهند. و خروجی بهتری را به مردم ارائه دهند. به همین خاطر آن ها می خواستند مواد اولیه جدیدی را پیدا کنند که خواص بهتری را ارائه دهند. آنها به غیر از این موارد می خواستند نیاز ها و دغدغه های بسیار خط تولید ها را بر طرف کنند. به همین خاطر صنعتگران می خواستند که با استفاده از همکاری دانشمندان متریال های بروز و اولیه را پیدا کنند که بتوانند باعث تحول و پیشرفت صنعت جهانی شوند. وقت زیادی که در این مدت برای پیدا کردن متریال های جدید صرف کردن سبب یافتن متریال های جدیدی به مانند ورق چوب پنبه لاستیکی شد. در ادامه در رابطه با ورق چوب پنبه لاستیکی بیشتر صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید. 

اهمیت ورق چوب پنبه لاستیکی

هر متریالی‌ در جایگاه و نقشی که می باشد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. برخی از متریال ها دارای اهمیت والاتری نسبت به دیگر متریال ها می باشند، از این رو است که این متریال ها می توانند در بخش های مختلف بیشتری نقش داشته باشند. متریال های مهم تر از این نظر که قادرند در بخش های مختلفی کار صنعت را راه بندازند. اهمیت بیشتری نسبت به دیگر متریال ها دارند. ورق چوب پنبه لاستیکی یکی از این متریال های مهم به حساب می آید. این متریال به خاطر این که  می تواند در حوزه ها و صنایع مختلفی ایفای نقش کند و وظایف خود را در هر کدام از آن ها به خوبی انجام دهد، حائز اهمیت است. دلیل اینکه ورق چوب پنبه لاستیکی تا این حد مهم و حائز اهمیت است،استفاده از آن در حوزه کارایی داشته باشند و نقش موثر خود را ادامه دهند.

 

متریال های بسیار کمی در جهان وجود دارند که می توانند در چندین حوزه به کار گرفته شود و این موضوع یک پوینت مثبت برای ورق چوب پنبه لاستیکی می باشد. تنها متریال هایی را باید در بخش های بسیار مختلف استفاده کرد که دارای ویژگی های بسیار زیادی باشند. که باعث شود. این ویزگی ها سبب می شود که ورق چوب پنبه لاستیکی  در شرایط و محیط های مختلف رفتار مناسبی از خود نشان دهد و بتواند در محیط های متنوعی دوام بیاورد عملکرد خود را به خوبی حفظ کند. داشتن چنین ویژگی های باعث شده تا این متریال ارزش و اهمیت بسیاری داشته باشد. نکته ی دیگری که راجب ورق چوب پنبه لاستیکی حائز اهمیت است و اهمیت و ارزش آن را بیشتر کرده است طبیعی بودن ور ق چوب پنبه لاستیکی می باشد. مواد طبیعی نسبت به مواد مصنوعی دارای برتری می باشند و آن هم این است که دسترسی ساده تری نسبت به مواد مصنوعی دارند و به وفور یافت می شوند. این موضوع سبب شده است که هم تامین کردن این مواد راحت تر باشد هم اینکه به دلیل در دسترس بودن قیمت آن ها نسبت به دیگر متریال ها پاییین تر می باشد. ورق چوب پنبه لاستیکی توسط درخت بلوط تولید می شود و این درخت ها را در جنگل می توان به وفور یافت. در ادامه به چوب بلوط ماده اولیه ی ورق چوب پنبه لاستیکی می پردازیم.

  • ماده اولیه ی سازنده ورق چوب پنبه لاستیکی

    ورق چوب پنبه لاستیکی از درختان بلوط تولید می شود. در بیشتر جنگل ها می توان درختان بلوط را به وفور پیدا کرد، از همین رو تامین این متریال کار ساده ای خواهد بود و می توان حجم بسیار زیادی را از آن به سادگی جمع آوری کرد. این چوب دارای خواصی می باشد که سبب شده از آن برای تولید انواع محصولات صنعتی همچون ورق چوب پنبه لاستیکی استفاده کرد. به خاطر این که چوب پنبه می تواند عایق خوبی در برابر دما در واقع عایق در برابر گرما و سرما باشد با استفاده از آن می توان کارهای صنعتی بسیاری انجام داد. طول عمر یک درخت بلوط بسیار زیاد است و ممکن است صد و هفتاد تا دویست سال به طول بیانجامد. این طول عمر زیاد سبب شده تا در مدت محدودی تعداد درخت های بلوط در سرتاسر  جهان افزایش یابد و پرورش آن ها کار بسیار راحتی است. از این رو یکی از متریال های است که می توان آن را به سادگی به دست آورد و کمبود آن حالا حالاها احساس نمی شود و همین موضوع آن را متفاوت از بقیه متریال ها کرده است.

    ویژگی ها و کاربرد های ورق چوب پنبه لاستیکی

    ورق چوب پنبه لاستیکی از متریال هایی می باشد که  دارای کاربرد های فراوانی است و از آن می توان در صنایع و حوزه های مختلف و متفاوتی استفاده نمود. از ویژگی های ورق چوب پنبه لاستیکی که اصلی ترین ویژگی آن محسوب می شود. عایق بودن آن در برابر دما و حرارت است. این ویژگی سبب شده تا بتوانید با استفاده ار آن از اتلاف انرژی در مکان های مختلف جلوگیری کنید. یکی دیگر از ویژگی های ورق چوب پنبه لاستیکی فراوانی آن در طبیعت می باشد. سالانه حدود سیصد و چهل هزار تن چوب پنبه از طبیعت استخراج می کنند. یعنی ورق چوب پنبه لاستیکی منبع قابل اتکایی می باشد و می توان با خیال راحت از آن استفاده کرد و این را دانست که این متریال پاسخگوی نیاز صنعت و جهان تا سالیان سال می باشد. ورق چوب پنبه لاستیکی بیشتر توسط چوب پنبه ساخته شده است بهئ همین دلیل از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار است.

دیتا شیت ورق چوب پنبه لاستیکی

ویژگی

مقیاس

مقدار

جنس

 

چوب پنبه، لاستیک

رنگ

 

قهوه‌ای، مشکی

تراکم

 

416 – 220

ضخامت

mm

6 – 0.8

بازه تحمل حرارتی

 

135 تا 30-

دمای کاربردی برای مدت طولانی

 

120

مقاومت در برابر فشار

bar

12 – 4

تغییر شکل در اثر فشار

%

1

 

 

نتیجه گیری

کشف ورق چوب پنبه لاستیکی کمک زیادی به صنعت کرده است. این متریال توسط درختان بلوط ساخته می شود و به این دلیل که این درختان صد و هفتاد تا دویست سال عمر دارند در سرتاسر جهان به وفور یافت می شوند و تامین کننده ی بی نظیر و بی پایان می باشند. کاربرد اصلی ورق چوب پنبه لاستیکی  عایق سازی برای جلوگیری از اتلاف انرژی است. این متریال در برابر سرما و گرما از خود مقاومت بسیار خوبی نیز نشان می دهند.

در آخر باید گفت که هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی میدانند که استفاده از محصولات تقلبی میتواند روند تولید را مختل کرده و خسارتهای جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. ورق چوب پنبه لاستیکی یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید میشود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار میگیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، میتوانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی میباشند.

اینفوگرافی

ورق-چوب-پنبه-لاستیکی
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با ورق چوب پنبه لاستیکی