به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

کاسه نمد ضد روغن

معرفی کاسه نمد ضد روغن

معرفی کاسه نمد

کاسه نمد محصولی است که از آن برای آب‌بندی اتصالات، پیستون و پمپ‌ها استفاده می‌کنند. در اصطلاح به کاسه نمد، درزگیر هم می‌گویند. این محصول از فنر و واشر ساخته شده‌است. کاسه نمد معمولا از تفلون ساخته شده و تفلون از خورندگی اجزا کاسه نمد جلوگیری می‌کند. این محصول از نشت سیالات در قطعات ماشین صنعتی یا قطعات مکانیکی جلوگیری می‌کند.

کاسه نمد از ورود گردوغبار به درون قطعات مکانیکی پیشگیری می‌کند. امروزه کاسه نمد در اندازه‌ها و ابعاد مختلف تولید شده و به بازار مصرف عرضه می‌گردد تا مصرف‌کننده بتواند باتوجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و سپس آنرا خریداری نمایند. کاسه نمد در جلوی قطعه بلبرینگ قرار گرفته و از خروج سیالات و مایعات داخل موتور جلوگیری می‌کند. برای اینکه بهترین کارایی را از کاسه نمد شاهد باشید، بهتر است اول شرایط محیطی را بررسی کنید و سپس کاسه نمد مخصوص را خریداری نمایید. ما در ادامه درباره نکات کاسه نمد، کاسه نمد ضد روغن، خصوصیات و کاربرد‌های آن صحبت خواهیم کرد با ما همراه شوید.

 

نکات قابل توجه در هنگام نصب کاسه نمد

کاسه نمد محصولی است که از آن می‌توان برای درزگیری قطعات مختلف استفاده کرد و استفاده از آن سبب جلوگیری از نشت مواد و روغن به داخل قطعات می‌شود. قبل از نصب کاسه نمد حتما باید به نکات زیر توجه کنید تا در هنگام استفاده از محصول دچار مشکل نشوید. نکات قابل توجه در هنگام نصب کاسه نمد عبارتند از:

_توجه به سالم بودن بدنه فلزی و یا کامپوزیتی کاسه نمد

_درست جا انداختن فنر‌ها

_تمیزکردن کاسه نمد و شفت‌ها قبل از نصب محصول

_روانکاری برای نصب اولیه

_منطبق بودن مشخصات بدنه و بخش الاستومریک کاسه نمد با نوشته روی بسته‌بندی و یا کاتالوگ محصول

_عاری بودن سطح شفت از هرگونه ترک، خرابی، ناهمواری، زدگی

 

_توجه به مساوی بودن فشار و کشش برروی تمام بخش‌های کاسه نمد

کاسه نمد ضدروغن

کاسه نمد ضدروغن محصولی است که از آن می‌توان برای درزگیری و آب‌بندی قطعات مختلف و تجهیزات استفاده کرد. باید گفت که این محصول در برابر حرارت هم بسیار مقاوم عمل می‌کند. این کاسه نمد دارای یک حلقه فلزی بوده در قسمت داخلی است که باعث افزایش مقاومت و استحکام کاسه نمد می‌شود. درباره بخش بیرونی این محصول باید بگوییم که از لاستیک نیتریل ساخته شده‌است. در لبه این کاسه نمد ضدروغن فنری وجود دارد که مانند یک عامل تقویت‌کننده عمل می‌کند و از ورود آلودگی و مواد به درون تجهیزات پیشگیری می‌کند.

 

اجزا تشکیل‌دهنده کاسه نمد ضدروغن

 

کاسه نمد ضدروغن یک محصول بسیار مناسب برای آب‌بندی قطعات و جلوگیری از نشت روغن و یا دیگر مایعات است. درباره کاسه نمد ضدروغن باید گفت که در برابر روغن‌، روغن‌های داغ، انواع‌گریس بسیار مقاوم است. این محصول از قطعات و اجزا خاصی به وجود آمده‌است. در ساختار اکثر کاسه نمد‌ها از تفلون هم استفاده می‌کنند زیرا تفلون می‌تواند از پوسیدگی و یا خوردگی کاسه نمد در مقابل رطوبت، مایعات، سیالات، روغن و تغییرات آب‌و‌هوا جلوگیری کند. تفلون از کاسه نمد در برابر عوامل خارجی و آلودگی محافظت می‌کند که درنتیجه باعث افزایش طول عمر محصول شده و از پوسیدگی قطعات و تجهیزات جلوگیری می‌کند. . استفاده از این کاسه نمد ضدروغن بسیار مقرون به صرفه بوده و از اتلاف هزینه جلوگیری می‌کند درنتیجه دربین مشتریان و مصرف‌کنندگان بسیار محبوب است. 

  • ویژگی‌های کاسه نمد ضدروغن

    کاسه نمد ضدروغن یک محصول مناسب برای آب‌بندی و جلوگیری از نفوذ مایعات می‌باشد از این محصول در گذشته برای جلوگیری از نشت روغن ماشین صنعتی استفاده می‌کردند. این کاسه نمد در برابر انواع روغن‌ها، روغن داغ و‌گریس بسیار مقاوم است و درصورت مجا. ورت و یا تماس کاسه نمد ضد روغن با روغن، تغییر فیزیکی و یا شیمیایی در ساختار محصول به وجود نمی‌آید و کاسه نمد قادر است ساختار و خصوصیات خود را حفظ کند. این محصول دارای ویژگی‌های خاصی است که آن را به یک محصول پر فروش تبدیل کرده‌است. برخی از ویژگی‌های کاسه نمد ضد روغن عبارتند از:

    -مقاومت بالا در برابر حرارت

    -مقاومت بالا در برابر فشار

    -مقاوم در برابر مواد شیمیایی

    -مقاوم در برابر مواد اسیدی

    -مقاوم در برابر مواد بازی

    -مقاوم در برابر خوردگی

    -مقاوم در برابر فرسودگی

    -مقاومت بالا در برابر روغن داغ

    -مقاوم در برابر‌گریس

    -بسیار مقاوم در مقابل انواع روغن

    -مقاوم در برابر تغییرات آب‌وهوا

    -مقاوم در برابر تغییرات دمایی

    -مقاوم در برابر حرارت

     

    شرایط و نکات نگهداری از کاسه نمد ضد روغن

    از کاسه نمد ضدروغن برای آب‌بندی قطعات و جلوگیری از نشت مایعات استفاده می‌شود. درباره نحوه نگهداری از این محصول باید گفت که بهتر است هر چند وقت یکبار این محصول را بررسی کنید تا درصورت وجود هرگونه مشکل یا عیب بتوانید سریع آن‌را حل نمایید و در این صورت از هدر رفتن هزینه و یا ضرر ناشی از تعوسیض کاسه نمد جلوگیری خواهید کرد. اگر در اطراف قطعه مقداری روغن دیدید، به این معنی است که کاسه نمد شما دچار مشکل شده‌است. نبود مقدار کافی روغن در دیفرانسیل، پوسیدگی قطعه، پوسیدگی واشر، آسیب دیدن چرخ‌دنده، بی‌کیفیت بودن مواد اولیه هنگام تولید، عدم نصب درست کاسه نمد سبب آسیب دیدن این محصول شده و درنتیجه باعث نشت روغن می‌گردد. 

دیتا شیت کاسه نمد ضد روغن

به زودی

نکات قابل توجه در هنگام خرید کاسه نمد ضدروغن

کاسه نمد ضدروغن یک محصول بسیار مناسب برای عایق‌کاری و جلوگیری از نشت مایعات و روغن می‌باشد. در زمان قدیم از این محصول در قطعات مختلف و برای جلوگیری از ورود روغن به داخل قطعات استفاده می‌کردند. این محصول در برابر روغن داغ و‌گریس بسیار مقاوم عمل می‌کند. برای اینکه شما بتوانید یک کاسه نمد ضدروغن باکیفیت و مناسب را خریداری کنید باید حتما به این نکات توجه کنید تا کاسه نمد دچار مشکل نشده و بتواند مدت زمان زیادی کار کند. نکات قابل توجه در هنگام خرید کاسه نمد ضدروغن عبارتند از:

-توجه به نوع روانکار

-توجه به سرعت دورانی

-وضعیت شفت

-مقدار فضای موجود

-توجه به اصطکاک کاسه نمد

-توجه به مقدار حرارت موجود در محیط

 

 

نتیجه گیری

در آخر باید گفت که هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی میدانند که استفاده از محصولات تقلبی میتواند روند تولید را مختل کرده و خسارتهای جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. کاسه نمد ضد روغن یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید میشود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار میگیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، میتوانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی میباشند.

اینفوگرافی

کاسه-نمد-ضد-روغن
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با کاسه نمد ضد روغن