به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

کاسه نمد آلمانی

معرفی کاسه نمد آلمانی

درباره کاسه نمد آلمانی باید گفت که در زمان‌های گذشته برای جلوگیری از روغن‌ریزی شفت ماشین صنعتی، از پارچه‌ یا نمد استفاده می‌کردند. نمد می‌تواند روغن را به خود جذب کند و باعث جلوگیری از نشت مایعات و روغن می‌شود. جنس کاسه نمد معمولا از تفلون می­باشد تا از خوردگی یا پوسیدگی قطعات جلوگیری کند. از این محصول برای آب‌بندی و پیشگیری از نشت مایعات و آب استفاده می‌کنند. ما در ادامه درباره برخی از کاربردها، مزایا و خصوصیات این محصول بسیار پرفروش و همچنین تفلون صحبت خواهیم کرد با ماهمراه شوید.

 

تفلون چیست

تفلون پلیمری است که از به هم پیوستن اتم‌های کربن و فلوئور به وجود می‌آید. پلی تترا فلوئورو اتیلن یا همان تفلون به صورت کاملا اتفاقی کشف شد. این ماده به علت دارابودن ویژگی­های مطلوب خیلی سریع دربین مصرف­کنندگان محبوب شد. تفلون محصولی است که از اتم‌های کربن ساخته شده است. این محصول دارای وزن مولکولی بالایی است و آب‌گریز می‌باشد. تفلون کمترین ضریب سایشی را در بین پلیمرهای دیگر دارد. از دیگر خصوصیات این محصول می‌توان به انعطاف‌پذیری، مقاومت حرارتی بالا، مقاومت در برابر الکتریسیته اشاره کرد.

تفلون از نظر شیمیایی خنثی بوده و در بیشتر حلال‌ها و مواد شیمیایی نامحلول است. نقطه ذوب محصول ذکر شده، سیصدو بیست و هفت درجه سانتیگراد می‌باشد. به علت داشتن الکترونگاتیوی بالای فلوئورین، تفلون در برابر آب مقاوم است. تفلون دارای مقاومت الکتریکی و مقاومت دی الکتریک بالایی است اما ضریب اصطکاک آن پایین می‌باشد. تراکم پلی تترا فلوئورو اتیلن یا همان تفلون بسیار بالا و حدود دوهزار و دویست کیلوگرم در مترمکعب است. نکته مهم درباره تفلون این است که در برابر اشعه و انرژی بالا مقاومت آنچنانی نداشته که ممکن است به تجزیه مولکول‌های تفلون منجر شود.

ماده اولیه ساخت تفلون، کربن می‌باشد، این محصول دارای کاربردهای زیادی در صنعت است. از تفلون می‌توان به عنوان عایق گرمایی، پوشش قطعات، انواع گسکت در صنایع گوناگون، پکینگ، قطعات آب‌بندی، بوش سایشی، مخازن اسید و باز، کمپرسور رینگ و بک آب رینگ، قطعات مورد نیاز در صنایع غذایی استفاده کرد. یکی دیگر از کاربردهای تفلون، در تهیه ظروف نچسب آشپزخانه است.

ورق تفلون

از طریق روش فشرده سازی، سیترینگ و سپس برش دوار به وسیله رزین گرانول و در آخر مقاوم کردن در برابر حرارت میتوان ورق تفلون را ساخت. ورق تفلون نسوز دارای عملکرد دی الکتریک است و بسیار عالی و با کیفیتترین ورق نسوز و ضد خوردگی در برابر مواد شیمیایی می­باشد. میتوان از طریق فرآیند مولدینگ که به وسیله سینترینگ و حرارات دادن انجام می­شود نیز ورق تفلون را ساخت. باید گفت که ورق تفلون دارای هزینه کمتری نسبت به ورق پلی اتیلن است که در نتیجه در هزینه ها صرفه جویی می­شود.

 

انواع تفلون

تفلون پلیمری ساخته شده از اتم‌های کربن می‌باشد. انواع متفاوتی از این محصول تولید شده­است که عبارتند از: -تفلون خالص

-تفلون برنز

– تفلون کربن

-تفلون گرافیت

-تفلون کربوسرامیک

– تفلون MoS.

 

 

نکات قابل توجه در هنگام خرید کاسه نمد آلمانی

کاسه نمد آلمانی یک محصول بسیار مناسب برای عایق­کاری و جلوگیری از نشت مایعات و روغن می­باشد. در زمان قدیم از این محصول در قطعات مختلف و برای جلوگیری از ورود روغن به داخل قطعات استفاده می­کردند. برای اینکه شما بتوانید یک کاسه نمد آلمانی باکیفیت و مناسب را خریداری کنید باید حتما به این نکات توجه کنید. این نکات عبارتند از:

-توجه به نوع روانکار

-توجه به سرعت دورانی

-وضعیت شفت

-مقدار فضای موجود

-توجه به اصطکاک کاسه نمد

-توجه به مقدار حرارت موجود در محیط

  • اجزا تشکیل‌دهنده کاسه نمد آلمانی

    کاسه نمد آلمانی یک محصول بسیار مناسب برای آب‌بندی قطعات و جلوگیری از نشت روغن و یا دیگر مایعات است. این محصول از قطعات و اجزا خاصی به وجود آمده‌است. جنس این محصول معمولا از تفلون است زیرا تفلون می­تواند از پوسیدگی و یا خوردگی کاسه نمد آلمانی در مقابل رطوبت، مایعات، سیالت، روغن و تغییرات آب­و­هوا جلوگیری کند. درکل تفلون سبب حفاظت از کاسه نمد آلمانی در برابر عوامل بیرونی شده که درنتیجه طول عمر محصول را افزایش می­دهد و از پوسیدگی قطعات و تجهیزات جلوگیری می­کند.

     درباره کاسه نمد قطعه‌ای باید گفت که از سه قطعه فنر، نمد  فشرده، واشر کاسه‌ای ساخته شده‌است. این محصول از نشت سیالات در قطعات ماشین صنعتی یا قطعات مکانیکی جلوگیری می‌کند. کاسه نمد آلمانی از ورود گردوغبار به درون قطعات مکانیکی پیشگیری می‌کند. امروزه واشرهای لاستیکی گرد در اندازه‌ها و ابعاد مختلف تولید شده و به بازار مصرف عرضه می‌گردد تا مصرف‌کننده بتواند باتوجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و سپس آنرا خریداری نمایند. کاسه نمد آلمانی در جلو بلبرینگ قرار گرفته و از خروج سیالات و مایعات داخل موتور جلوگیری می‌کند. برای اینکه بهترین کارایی را از کاسه نمد شاهد باشید، بهتر است اول شرایط محیطی را بررسی کنید و سپس کاسه نمد مخصوص را خریداری نمایید.

    انواع کاسه نمد آلمانی

    کاسه نمد آلمانی یکی از محصولات آب‌بندی قطعات است. برای جلوگیری از نشت روغن و مایعات می‌توان از این محصول استفاده کرد. کاسه نمد آلمانی در انواع مختلفی تولید شده و به بازار مصرف عرضه می‌گردد تا مصرف‌کننده بتواند باتوجه به نیاز خود یکی از محصولات را انتخاب کند و سپس آن‌را خریداری نماید. انواع کاسه نمد عبارتند از:

    -کاسه نمد خودرو

    -کاسه نمد ماشین سنگین

    -کاسه نمد پژو

    -کاسه نمد پراید

     

     

    ویژگی‌های کاسه نمد آلمانی

    کاسه نمد آلمانی یک محصول مناسب برای آب‌بندی و جلوگیری از نفوذ مایعات می‌باشد از این محصول در گذشته برای جلوگیری از نشت روغن ماشین صنعتی استفاده می‌کردند. این محصول دارای ویژگی‌های خاصی است که آنرا به یک محصول پرفروش تبدیل کرده‌است. برخی از ویژگی‌های کاسه نمد آلمانی عبارتند از:

    -کاسه نمد ترکیبی از پلاستیک و فلزات

    -مقاوم در برابر تغییرات آب‌وهوا

    -مقاومت بالا در برابر حرارت

    -مقاومت بالا در برابر فشار

    -مقاوم در برابر مواد شیمیایی

    -مقاوم در برابر مواد اسیدی

    -مقاوم در برابر مواد بازی

    -مقاوم در برابر خوردگی

    -مقاوم در برابر فرسودگی

     

    شرایط نگهداری از کاسه نمد آلمانی

    کاسه نمد آلمانی از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده‌است. از این محصول برای آب‌بندی قطعات و جلوگیری از نشت مایعات استفاده می‌شود. درباره نحوه نگهداری از این محصول باید گفت که بهتر است هر چند وقت یکبار کاسه نمد آلمانی را بررسی کنید تا درصورت وجود هرگونه مشکل یا عیب بتوانید آن‌را حل نمایید و در این صورت از اتلاف هزینه هم جلوگیری خواهید کرد. اگر در اطراف قطعه مقداری روغن دیدید، به این معنی است که کاسه نمد شما دچار مشکل شده‌است. نبود مقدار کافی روغن در دیفرانسیل، پوسیدگی قطعه، پوسیدگی واشر، آسیب دیدن چرخ‌دنده، بی‌کیفیت بودن مواد اولیه هنگام تولید، عدم نصب درست کاسه نمد باعث آسیب دیدن کاسه نمد آلمانی می‌شود.

     

دیتا شیت کاسه نمد آلمانی

به زودی

کاربرد کاسه نمد آلمانی

کاسه نمد آلمانی محصولی است که از ترکیب پلاستیک و فلز ساخته شده‌است جنس برخی از کاسه نمدها از تفلون می­باشد. برای آب‌بندی قطعات می‌توان از این محصول استفاده کرد. برخی از کاربردهای کاسه نمد آلمانی عبارتند از:

-قابل استفاده در پولوس گیربکس

-قابل استفاده در کاسه نمد شیر فرمان

-قابل استفاده در شفت ورودی گیربکس

-قابل استفاده در لاستیک گیت سوپاپ

-قابل استفاده به عنوان گردگیر دولب

-قابل استفاده ژنراتور

-قابل استفاده در شیر

-قابل استفاده در لیور دنده

-قابل استفاده در سر میل لنگ

-قابل استفاده در ته میل لنگ

-قابل استفاده در کمپرسور باد

-قابل استفاده در گیربکس

-قابل استفاده در الکتروموتور

-قابل استفاده در جک هیدرولیک

-قابل استفاده در پمپ آب

 

قیمت کاسه نمد آلمانی

هر ماده صنعتی بسته به کاربرد و مقاومت خود و یا بسته به اینکه چه نوع مواد اولیه‌ای در خود دارد، قیمت یکسان نداشته و با قیمت های مختلف در بازار به فروش میرسد. قیمت کاسه نمد آلمانی هم طبق این گفته بررسی می‌شود. شما برای اطلاع از قیمت اصلی محصولات و مواد نسوز، می توانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید و از آنها راهنمایی بخواهید.

نتیجه گیری

هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی میدانند که استفاده از محصولات تقلبی میتواند روند تولید را مختل کرده و خسارتهای جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. کاسه نمد آلمانی یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید میشود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار میگیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، میتوانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی میباشند

اینفوگرافی

پکینگ-گرافیتی
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با کاسه نمد آلمانی