به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

اورینگ ضد اسید

معرفی اورینگ ضد اسید

در زبان عامیانه به اشتباه به هر رینگ پلاستیک و یا لاستیکی، اورینگ می­گویند. درباره اورینگ باید گفت که  یک واشر مکانیکی می‌باشد که برای آب‌بندی سطوحی که سطح مقطع آنها دایره‌ای شکل است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اورینگ یک واشر بسیار ارزان قیمت است و به همین از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و از اتلاف هزینه جلوگیری می­کند به همین علت بسیار پرفروش می‌باشد و به راحتی و بدون نیاز به تخصص خاصی می‌توان آن‌را نصب کرد. ما در ادامه درباره انواع اورینگ، کاربرد و خصوصیات آن، اورینگ ضد اسید صحبت خواهیم کرد با ما همراه شوید.

 

معرفی اورینگ ویژگی‌های آن

اورینگ یک واشر مکانیکی است که از آن برای آب ­بندی محصولات و قطعات استفاده می­کنند. باید شاره کرد که به علت نصب آسان و در دسترس بودن آن به یک محصول بسیار پرفروش و پرکابرد تبدیل شده  ­است. در ادامه به برخی از ویژگی­های اورینگ اشاره می­کنیم. برخی از ویژگی‌های اورینگ عبارتند از:

-یک واشر بسیار رایج و شناخته­شده

-داشتن قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن

-نصب سریع و آسان

-تحمل فشار تا ده‌ها مگاپاسکال

-نصب راحت و بدون نیاز به ابزار خاص

 

  • کاربردهای اورینگ

     درباره اورینگ باید گفت که یک واشر مکانیکی است که از آن می­توان در سطوحی که سطح مقطع دایره‌ای شکل دارند، استفاده کرد. این محصول دارای قیمت  نسبتا پایینی است برای همین می‌توان از آن در بیشتر قطعات استفاده کرد. در ادامه به برخی از کاربردهای این محصول اشاره خواهیم کرد.

    -قابل استفاده برای آب‌بندی قطعات و تجهیزات مختلف

    -قابل استفاده در قطعات دارای فشار سیالات و مایعات

 

ویژگی‌های اورینگ سیلیکون

 درباره اورینگ سیلیکون باید گفت که یکی از محصولات اورینگ می‌باشد که برای تولید آن از مواد و سیلیکون باکیفیت و مقاوم در برابر حرارت استفاده می­کنند. اورینگ یک واشر مکانیکی است که از آن می­توان برای آب‌بندی محصولات و قطعات مختلف استفاده کرد. برخی از خصوصیات اورینگ سیلیکون عبارتند از:

-مقاومت بالا در برابر آب

-مقاومت بالا در برابر روانکارها

-مقاومت الکتریکی بالا

-قابلیت رنگ‌پذیری بالا

-تحمل دما از منفی شصت درجه سانتیگراد تا مثبت دویست درجه سانتیگراد

-حفط ساختار خود در دماهای تعیین شده

-چسبندگی عالی

-مقاوم در برابر گاز ٱزن

-مقاومت بالا در برابر اشعه فرابنفش

-مقاوم در برابر جو

-مقاوم در برابر تغییرات آب­و­هوایی

-مقاوم در برابر تغییرات دما

کاربرد اورینگ سیلیکون

اورینگ سیلیکون یکی از محصولات باکیفیت و مقاوم اورینگ می‌باشد که از آن میتوان برای آب‌بندی قطعات مختلف استفاده کرد. برخی از کاربردهای اورینگ سیلیکون:

-قابل استفاده در کارخانه‌های ساخت قطعات خودرو

-قابل استفاده در کارخانجات ساخت قطعات پزشکی

-استفاده از آن در صنعت پوشاک

-قابل استفاده در صنعت برق

-قابل استفاده در صنایع پزشکی

-قابل استفاده در صنایع غذایی

-قابل استفاده در صنایع غذایی

-استفاده از آن در تولید لوازم ورزشی

-قابل استفاده در صنعت نفت‌و‌گاز

-قابل استفاده در صنایع پتروشیمی

-قابل استفاده در ماشین‌آلات صنعتی

-استفاده از آن در اتصالات موجود در مصارف آب و فاضلاب

-قابل استفاده در محیط‌های دارای مواد شیمیایی

-استفاده از آن در پالایشگاه‌ها

-قابل استفاده در صنایع لوازم خانگی

 

-قابل استفاده در کارخانجات سیمان

نحوه تشخیص اورینگ ضداسید اصل

اگر می­خواهید بدانید اورینگ ضداسید که می‌خواهید خریداری کنید باکیفیت‌ است یا خیر ابتدا باید کمی اورینگ را بکشید و آن­را رها کنید اگر اورینگ به شکل اولیه خود برگشت و دچار تغییر شکل فیزیکی نشد باید گفت که اورینگ شما از مواد درجه یک و نسوز ساخته شده‌است و با خیال راحت می­توانید آن­را خریداری نمایید. درباره اورینگ معمولی و بدون کیفیت باید گفت که درصورت کشیده‌شدن، به حالت اولیه خود برنمی‌گردند و دچار تغییر شکل فیزیکی می‌شوند. اورینگ باکیفیت‌ از مواد بسیار عالی و درجه یک نسوز ساخته شده­است برای همین پس از گذشت زمان و در مجاورت روغن و مایعات، ساختار خود را حفظ کرده و دچار تغییر شکل فیزیکی و یا شیمیایی در ساختار خود نمی­شود. درحالی اورینگ معمولی پس از گذشت زمان و قرارگرفتن در مجاورت مایعات و روغن‌ها، ساختار و شکل اولیه خود را از دست داده و دچار تغییر فیزیکی می­شود و دیگر قابل استفاده نیست.

اورینگ ضداسید

اورینگ ضداسید یکی از محصولات اورینگ است که درباره اورینگ باید گفت که یک واشر مکانیکی است که برای آب­بندی قطعات قابل استفاده است. این محصول در برابر اسید، مواد شیمیایی، محیط اسیدی . بازی بسیار مقاوم عمل می­کند برای همین استفاده از این محصول در مجاورت مواد و محیط اسیدی و یا بازی بسیار توصیه می­شود. باید گفت که در صورت تماس این محصول با مواد شیمیایی هیچ تغیییری فیزیکی و یا شیمیایی در ساختار این اورینگ ضداسید به وجو نمی­آید برای همین به راحتی میتوان از آن استفاده کرد.

ویژگی­های اورینگ ضداسید

اورینگ ضداسید یک محصول بسیار مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی است که برای تولید آن از مواداولیه بسیار باکیفیت و مقاوم در برابر موادشیمیایی استفاده شده­است. این محصول دارای خصوصیات بسیارعالی است که باعث شده این اورینگ به یک اورینگ بسیار محبوب تبدیل شود. برخی از خصوصیات اورینگ ضداسید عبارتند از:

-مقاومت بالا در برابر کشش

-دارای استحکام و مقاومت دارای در برابر ساییدگی

-مقاوم در برابر پارگی

-مقاومت حرارتی بالا

-مقاوم در برابر سیالات

-مقاومت بالا در برابر موادشیمیایی

-مقاوم در برابر ازن

-مقاوم در برابر آب سرد و گرم

-مقاومت بالا در برابر اسید

-مقاومت بالا در برابر حلال قطبی و غیرقطبی

-مقاوم در برابر اسید طبیعی و غیرطبیعی

-مقاومت بالا در برابر حلال الیفاتیک

-مقاوم در برابر حلال آروماتیک

-مقاوم در برابر هیدروکربن کلرینه شده

-مقاومت بالا در برابر الکل­ها

-مقاومت بالا در برابر کتن­ها

 

  •  

دیتا شیت اورینگ ضد اسید

ویژگی

مقیاس

مقدار

جنس

 

لاستیک EPDM

رنگ

 

مشکی

تراکم

 

1.14

سختی

IRHD

5  70

بازه تحمل حرارتی

 

140 تا 40-

دمای کاربردی برای مدت طولانی

 

120

مقاومت کششی

bar

130

ازدیاد طول در نقطه شکست

%

299

 

 

کاربردهای اورینگ ضداسید

اورینگ یک محصول مناسب برای آب­بندی است که از آن میتوان به عنوان یک واشر مکانیکی برای آب­بندی قطعات و پیشگیری از ورود سیالات و مایعات استفاده کرد. باید گفت که این محصول در برابر اسید، مواد شیمیایی، محیط اسیدی و بازی بسیار مقاوم عمل­کند. درصورت تماس و قراردادن این محصول در مجاورت اسید و موادشیمیایی، شاهد هیچ­گونه تغییر فیزیکی و یا شیمیایی در ساختار و شکل اورینگ ضداسید نخواهیم بود. از این محصول میتوان به راحتی در محیط و قطعات دارای مواد و حلال غیرقطبی هم استفاده کرد در ادامه به برخی از کاربردهای اورینگ ضداسید اشاره خواهیم کرد:

-قابل استفاده در صنایع و محصولات شیمیایی

-قابل استفاده برای آب­بندی مایعات و سیالات بازی و اسیدی

-قابل استفاده در محیط­های در مجاورت اسید

­-قابل استفاده در مجاورت آب

-قابل استفاده برای جلوگیری از نشت مایعات

 

نتیجه گیری

در آخر باید گفت که هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی میدانند که استفاده از محصولات تقلبی میتواند روند تولید را مختل کرده و خسارتهای جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. اورینگ ضد اسید یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید میشود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار میگیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، میتوانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی میباشند.

 

 

 

اینفوگرافی

اورینگ-ضد-اسید
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با اورینگ ضد اسید