به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

پکینگ کربن تفلون

معرفی پکینگ کربن تفلون

پکینگ محصولی است که از لاستیک طبیعی، پلاستیک و لاستیک مصنوعی ساخته شده است. این محصول از دوران چین باستان تا کنون استفاده شده و بسیار پرطرفدار و محبوب می‌باشد. پکینگ‌ها در واقع همان عایق هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. ما در ادامه راجع به کربن و پکینگ کربن تفلون سخن می‌گوییم. با ما همراه شوید.

معرفی ماده کربن کاربردی در پکینگ کربن تفلون و خصوصیات آن

کربن که در پکینگ کربن تفلون استفاده شده است، یک عنصر شیمیایی است که به معنای زغال سنگ می‌باشد. این عنصر دارای چهار الکترون بوده که باعث ایجاد پیوند کووالانسی می‌شوند. کربن پانزدهمین عنصر فراوان موجود در پوسته زمین بوده و بعد از اکسیژن، از لحاظ جرم دومین ماده موجود در بدن انسان‌ها می‌باشد. باید گفت که حدود ۱۸/۵ درصد از کل جرم بدن انسان‌ها را، کربن تشکیل می‌دهد. این عنصر می‌تواند به صورت‌های گوناگون با دیگر عناصر پیوند تشکیل دهد و به صورت‌های گوناگون با دیگر عناصر پیوند بخورد. از معروفترین نوع دیگر شکل این عنصر، گرافیت، الماس، فولرن باکمینستر می‌باشد. ماده کربن در هرکدام از دگرشکل ها دارای خواص و ویژگی‌های مختلف می‌باشد. برای مثال رنگ گرافیت تیره و کدر است و همچنین گرافیت بسیار نرم بوده و به راحتی روی کاغذ می‌تواند اثر خود را به جای بگذارد. الماس دارای ظاهری شفاف می‌باشد.

باید اشاره کرد که کربن دارای سه ایزوتوپ است که شامل کربن دوازده، کربن سیزده و کربن چهارده می‌باشد. کربن دوازده و کربن سیزده ایزوتوپ‌های بسیار پایداری هستند اما کربن چهارده یک ایزوتوپ پرتوزا بوده و مدت زمان واپاشی این ماده، حدود پنج هزار و هفتصد و سی سال است.

معرفی ماده تفلون کاربردی در پکینگ کربن تفلون

تفلون یا همان پلی تترا فلوئورو اتیلن یک ماده بسپاری است که در شرکت دوپونت ساخته شد. این محصول بسیار اتفاقی کشف شد در حالی که دانشمندان برای ساخت یک خنک کننده از نوع سی اف سی تلاش می‌کردند، این ماده را توانستند کشف کنند. در سال هزار و نهصد چهل و چهار این ماده با نام تفلون ثبت گردید. ماده تفلون انواع گوناگونی دارند که عبارتند از: تفلون گرافیت، تفلون کربن، تفلون گلاس، تفلون برنز، تفلون خالص. تفلونها در هیچ یک از حلال‌ها حل نمی‌شود و دارای خاصیت روانکاوی هستند. این ماده از لحاظ شیمیایی بسیار مقاوم است و میتواند دمایی مثل سیصد و سی و پنج درجه سانتی گراد را تحمل کند. تفلون اصطکاک پایینی داشته و در برابر اشعه یو وی مقاوم میباشد. تفلون نسبت به رطوبت موجود در هوا حساسیت نشان نداده و همچنین مقاومت الکتریکی این ماده بسیار مطلوب است تفلون در دماهای پایین هم تفلون دارای خاصیت ضربه‌پذیری خوبی بوده و در برابر ضربات از خود مقاومت خوبی نشان می‌دهد. از تفلون می‌توان به عنوان آب ‌بند، گاز بند استفاده کرد

معایب ماده تفلون

باید بگوییم که گاز تولید شده توسط سوختن تفلون برای سلامتی انسان بسیار مضر است. استحکام مکانیکی ماده تفلون از دیگر محصولات کمتر است. قیمت این محصول نسبت به وزن آن زیاد است.

  • ویژگی‌ها و مزایای پکینگ کربن تفلون

    هر ماده صنعتی که در ساخت و تولیدات محصولات از آن استفاده می شود‌.، ویژگی ها و کاربردهای خاصی دارد که می‌تواند آن را از دیگر محصولات متمایز کند. پکینگ کربن تفلون هم ویژگی ها و کاربرد هایی دارد که مورد پسند بسیاری از صنعتگران واقع شده است. ما در ادامه راجع به این ویژگی‌ها و کاربردها صحبت می‌کنیم. این ویژگی و کاربردها عبارتند از:

    -مقاومت در دمای بالا

    -ضریب اصطکاک پایین نسبت به شیشه

    -مقاومت در حد ماده فولاد

    -وزن بسیار عالی و سبک

    -قابل استفاده در صنایع کاغذ سازی

    -قابل استفاده در ساخت پمپ‌های صنعتی

    -قابل استفاده در صنایع پتروشیمی

    -قابل سافاده در صنایع داروسازی

    -قابل استفاده در صنایع تولید غذا

    -قابل استفاده در صنایع شیمیایی

    قیمت پکینگ کربن تفلون  

    هر ماده صنعتی بسته به کاربرد و مقاومت خود و یا بسته به اینکه چه نوع مواد اولیه‌ای در خود دارد، قیمت یکسان نداشته و با قیمت های مختلف در بازار به فروش میرسد. قیمت پکینگ کربن تفلون هم طبق این گفته بررسی می‌شود. شما برای اطلاع از قیمت اصلی محصولات و مواد نسوز، می توانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید و از آنها راهنمایی بخواهید.

دیتا شیت پکینگ کربن تفلون

ویژگی

مقیاس

مقدار

جنس

 

الیاف کربن، الیاف تفلون

سطح مقطع

 

چهارگوش

ابعاد

m

25 – 4

تراکم الیاف

 

1.4 – 1.3

بازه تحمل حرارتی

 

300 تا 200-

دمای کاربردی برای استفاده طولانی مدت

 

260

مقاومت در برابر فشار

دریچه

bar

150

موتورهای رفت و برگشتی

50

موتورهای دوار

30

مقاومت در برابر سرعت

m/s

15 – 0

PH

 

13 – 1

 

 

هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی میدانند که استفاده از محصولات تقلبی میتواند روند تولید را مختل کرده و خسارتهای جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. پکینگ کربن تفلون یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید میشود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار میگیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، میتوانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرر میدهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی میباشند..

اینفوگرافی

پکینگ-کربن-تفلون
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با پکینگ کربن تفلون