به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

پکینگ تفلون خالص

معرفی پکینگ تفلون خالص

پکینگ محصولی است که اغلب به عنوان عایق و آب بند استفاده می‌شود. این ماده دارای انواع مختلف لاستیک طبیعی، لاستیک مصنوعی و پلاستیک می‌باشد که از دوران چین باستان تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است. پکینگ ها دارای اصطکاک پایینی هستند و دربرابر کشش و سایش مقاومت نسبتا خوبی را از خود نشان می‌دهند. این محصول دارای انتقال حرارتی و گرمایی بسیار خوبی است. این پکینگ بسیار مقاوم است به همین علت بسیار راحت تغییر شکل نداده و ساختار خود را از دست نمی‌دهد. ما در ادامه راجع به پکینگ تفلون خالص صحبت میکنیم. با ما همراه شوید.

معرفی ماده تفلون و بیان خصوصیات آن

 برای شناخت پکینگ تفلون خالص، باید در مورد تفلون اطلاعاتی کسب کنید. ماده تفلون یا همان پلی تترا فلوئورو اتیلن یک پلیمر صنعتی بوده که از کربن و فلوئورو ساخته شده است. این ماده به صورت کاملا اتفاقی کشف شده است و دارای خصوصیات و ویژگی‌های بسیار مطلوبی می‌باشد. این ماده یک محصول آب گریز است که انعطاف پذیری بالایی داشته و مقاومت خوبی در برابر الکتریسیته و حرارت از خود نشان می‌دهد. ماده تفلون خالص در برابر حلالها و مواد شیمیایی نامحلول بوده و نیز از دما منفی دویست درجه سانتیگراد تا مثبت دویست و شصت درجه سانتیگراد را می‌تواند تحمل کند بدون اینکه دچار مشکلی در ساختار و کارایی خود شود. از ماده تفلون می‌توان در گسکت ها، بوش سایشی، پوشش تفلونی قطعات، عایق گرما، قطعات آب‌بندی، پکینگ، مخازن اسید و باز، قطعات مورد استفاده در صنایع غذایی، قطعات دی الکتریک، کمپرسور رینگ و بک آپ رینگ هم استفاده کرد.

 

انواع تفلون

ماده تفلون دارای انواع مختلفی تولید شده است. این انواع عبارتند از: تفلون خالص، تفلون برنز، تفلون کربن یا تفلون گرافیت، تفلون کربو سرامیک و غیره.

معرفی پکینگ تفلون خالص

پکینگ تفلون خالص از الیاف صدر در صد خالص تفلون ساخته شده است. پکینگ کربن تفلون یک عایق بسیار کارآمد است که از ماده نچسب تفلون ساخته شده است. در برابر فشار بالا، این محصول بسیار مقاوم بوده و استحکام و ساختار و ویژگی خود را از دست نمی‌دهد. پکینگ تفلون خالص از نشت مایعات جلوگیری کرده و میتواند گازها و جامدات را در درون خود نگه دارد. این قابلیت مانع خرابی محصولات صنعتی می‌شود. از این محصول می‌توان در سیلندرهای هیدرولیکی و کارخانجات ساخت سیمان استفاده کرد. پکینگ تفلون خالص بسیار کاربردی است و همانطور که از نامش بر می آید از ماده تفلون ساخته شده است. ماده تفلون یک ماده نچسب است که به آن ماده آبگریز هم گفته می‌شود.

 

 

  • ویژگی‌های پکینگ تفلون خالص

    پکینگ تفلون خالص یک سری ویژگی دارد که این ویژگی‌ها باعث محبوبیت این محصول شده است. این ویژگی‌ها عبارتند از: ‌

    -تحمل حرارت بالا

    -مقاومت در برابر کشش و ضربه

    -مقاومت در برابر انواع سایش

    -قابلیت استفاده برای پر کردن درزها‌

    -تراکم مناسب برای استفاده در محصولات صنعتی

    -عدم تغییر شکل در دمای بالا

    -مقاوم در برابر فشار

    -مقاوم در برابر رطوبت

    -مقاوم در برابر اشعه مادون قرمز

    – مقاوم در برابر نور و گرمای زیاد

دیتا شیت پکینگ تفلون خالص

ویژگی

مقیاس

مقدار

جنس

 

الیاف تفلون خالص

سطح مقطع

 

چهارگوش

ابعاد

m

25 – 4

تراکم الیاف

 

1.4 – 1.2

بازه تحمل حرارتی

 

260 تا 150-

مقاومت در برابر فشار

دریچه

bar

200

موتورهای رفت و برگشتی

100

موتورهای دوار

15

مقاومت کششی

دریچه

M/S

2

پمپ

10

PH

 

14 – 0

 

 

کاربرد پکینگ تفلون خالص

هر ماده ای کاربردی دارد که آن را از دیگر محصولات متمایز میکند. پکینگ تفلون خالص هم کاربردهایی دارد که صنعتگران زیادی از این ماده استفاده میکنند. این کاربردها عبارتند از:

-قابل استفاده برای عایق بندی محیط‌های ایستا

-قابل استفاده در محیط‌های اسیدی

-قابل استفاده در محیط آزمایشگاهی

-قابل استفاده در صنایع پتروشیمی

-قابل استفاده در صنایع نفتی و گازی

-قابل استفاده در غلتک‌های صنعتی

-قابل استفاده در تجهیزات نساجی و نخ بافی

-قابل استفاده در ساخت قطعات خودرو

-جلوگیری از خرابی قطعات صنعتی

– قابل استفاده در جک هیدرولیکی

– قابل استفاده در کارخانجات فولاد و آهن

قابل استفاده در آزمایشگاه‌های هسته ای

قیمت پکینگ تفلون خالص

هر ماده صنعتی بسته به کاربرد و مقاومت خود و یا بسته به اینکه چه نوع مواد اولیه‌ای در خود دارد، قیمت یکسان نداشته و با قیمت های مختلف در بازار به فروش میرسد. قیمت پکینگ تفلون خالص هم طبق این گفته بررسی می‌شود. شما برای اطلاع از قیمت اصلی محصولات و مواد نسوز، می توانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید و از آنها راهنمایی بخواهید

نتیجه گیری

هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی میدانند که استفاده از محصولات تقلبی میتواند روند تولید را مختل کرده و خسارتهای جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. پکینگ تفلون خالص یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید میشود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار میگیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، میتوانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرر میدهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی میباشند.

اینفوگرافی

پکینگ-تفلون-خالص
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با پکینگ تفلون خالص