به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

اورینگ ضد روغن

معرفی اورینگ ضد روغن

اورینگ یک واشر مکانیکی می‌باشد که برای آب‌بندی سطوحی که سطح مقطع آنها دایره‌ای شکل است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اورینگ یک واشر بسیار ارزان قیمت است و به همین علت بسیار پرفروش می‌باشد و به راحتی و بدون نیاز به تخصص خاصی می‌توان آن‌را نصب کرد. ما در ادامه درباره اورینگ ضد روغن ، خصوصیات و ویژگی‌های آن صحبت خواهیم کرد با ما همراه شوید.

 

ویژگی‌های اورینگ

اورینگ یک واشر مکانیکی است که به علت نصب آسان و در دسترس بودن این محصول، بسیار پرفروش می‌باشد. برخی از ویژگی‌های اورینگ عبارتند از:

-یکی از رایج‌ترین واشرها

-ارزان قیمت بودن

-نصب سریع و آسان

-تحمل فشار تا ده‌ها مگاپاسکال

 

کاربردهای اورینگ

اورینگ یک واشر مکانیکی است که از آن در سطوحی که سطح مقطع دایره‌ای شکل دارند، استفاده می‌شود. این محصول دارای قیمت پایینی است برای همین می‌توان از آن در بیشتر قطعات استفاده کرد. در ادامه به برخی از کاربردهای این محصول اشاره خواهیم کرد.

-قابل استفاده به عنوان آب‌بندی قطعات

-قابل استفاده در قطعات دارای فشار سیالات

 

انواع اورینگ

اورینگ یک محصول برای آب‌بندی است که باید گفت این محصول در انواع مختلفی تولید شده و به بازار مصرف عرضه می‌گردد تا مصرف‌کننده بتواند باتوجه به نیاز خود یکی از این محصولات را انتخاب نماید و سپس آن‌را خریداری کند. انواع اورینگ:

-اورینگ sbr, Nbr: مقاومت بالا در برابر کشش و پارگی

-اورینگ Nbr نیتریل: مقاومت بسیار بالا در برابر سایش، مقاوم در برابر روغن‌های معدنی، گریس، مقاومت در برابر حرارت

-اورینگHNBR:  مقاوم در برابر سایش، مقاوم در برابر فشار، مقاومت بسیار بالا در برابر روغن‌ها و مواد هیدروکربنی

-اورینگ وایتون: مقاوم در برابر حرارت، فشار، روغن، مقاومت فیزیکی بالا، مقاوم در برابر اسید، آب کلردار، بنزین

-اورینگ کالرز: مقاوم در برابر مواد شیمیایی، مقاومت بالا در برابر اسید، تحمل حرارت تا دما چهارصد درجه سانتیگراد

-اورینگ سیلیکون: مقاوم در برابر حرارت، مقاومت الکتریکی، داشتن قابلیت رنگ‌پذیری، قابل استفاده در صنایع پزشکی، بهداشتی، غذایی، تحمل دما تا سیصد درجه فارنهایت

-اورینگ فلوروسیلیکون: مقاومت حرارتی و برودتی، مقاوم در برابر بنزین

-اورینگ هایپالون و کلروپن: مقاومت بالا در برابر گاز

-اورینگAEM, ACM  مقاومت بالا در برابر حرارت، مقاوم در برابر روغن داغ

 

 

ویژگی‌های اورینگ سیلیکون

اورینگ سیلیکون یکی از انواع محصولات اورینگ می‌باشد. باید اشاره کرد که اورینگ یک واشر مکانیکی است که از آن برای آب‌بندی محصولات استفاده می‌شود. برخی از خصوصیات اورینگ سیلیکون عبارتند از:

-تحمل دما از منفی شصت درجه سانتیگراد تا مثبت دویست درجه سانتیگراد

-حفط ساختار خود در دماهای تعیین شده

-چسبندگی عالی

-مقاوم در برابر گاز ٱزن

-مقاومت بالا در برابر اشعه فرابنفش

-مقاوم در برابر جو

-مقاومت بالا در برابر آب

-مقاوم در برابر روانکارها

-مقاومت الکتریکی بالا

-قابلیت رنگ‌پذیری

 

کاربرد اورینگ سیلیکون

اورینگ سیلیکون یکی از محصولات باکیفیت اورینگ می‌باشد که از آن برای آب‌بندی قطعات استفاده می‌کنند. برخی از کاربردهای اورینگ سیلیکون عبارتند از:

-قابل استفاده در صنایع پزشکی

-قابل استفاده در صنایع غذایی

-قابل استفاده در صنایع غذایی

-قابل استفاده در کارخانه‌های ساخت قطعات خودرو

-قابل استفاده در کارخانجات ساخت قطعات پزشکی

-استفاده از آن در صنعت پوشاک

-قابل استفاده در صنعت برق

-استفاده از آن در تولید لوازم ورزشی

-قابل استفاده در صنعت نفت‌و‌گاز

-قابل استفاده در صنایع پتروشیمی

-استفاده از آن در پالایشگاه‌ها

-قابل استفاده در صنایع لوازم خانگی

-قابل استفاده در کارخانجات سیمان

-قابل استفاده در ماشین‌آلات صنعتی

-استفاده از آن در اتصالات موجود در مصارف آب و فاضلاب

-قابل استفاده در محیط‌های دارای مواد شیمیایی

  • نحوه تشخیص جنس اورینگ

    برای اینکه بفهمید اورینگی که می‌خواهید خریداری کنید باکیفیت‌ است یا نه باید ابتدا کمی اورینگ را بکشید سپس اگر اورینگ به شکل اولیه خود برگشت و دچار تغییر شکل نشد باید گفت که اورینگ شما از مواد درجه یک و نسوز ساخته شده‌است. اورینگ معمولی و بدون کیفیت درصورت کشیده‌شدن، به حالت اولیه خود برنمی‌گردند و دچار تغییر شکل فیزیکی می‌شوند. اورینگ باکیفیت‌ پس از گذشت زمان و در مجاورت روغن و مایعات، ساختار خود را حفظ می‌کند و خواص اولیه خود را از دست نمی‌دهد درحالی اورینگ معمولی پس از گذشت زمان و قرارگرفتن در مجاورت مایعات و روغن‌ها، ساختار و شکل اولیه خود را از دست می‌دهد.

     

    نوار لاستیک ضدروغن

    نوار لاستیک ضدروغن باید اشاره کرد که درمواردی که نیاز است محصول در برابر روغن مقاومت بالایی داشته باشد میتوان از این محصول استفاده کرد. در اثر وجود مقدار بیشتری از پلیمری به نام نیتریل، مقاومت موجود در این لاستیک ضدروغن هم بیشتر خواهد شد. ورق لاستیک ضدروغن در ضخامت 0.5میلی متر، 12میلی کتر و درعرض 1.4 متر تولید می­شود و به بازار مصرف عرضه می­گردند. لازم به ذکر است که این نوار لاستیک ضدروغن دربرابر اسید، حلال، و همچنین گریس هم از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می­دهد برای همین در بسیاری از صنایع که در ارتباط و تماس با این مواد هستند از این محصول استفاده می­کنند.

    از این محصول همچنین میتوان برای تولید محصولات قالب­گیری، کفش، مواد چسبنده، درزگیر، فوم، موکت و اسفنج استفاده کرد. لاستیک نتیریل دارای خاصیت ارتجاعی بوده و به خاطر داشتن این ویژگی در آزمایشگاه، نظافت و بررسی دستکش ها میتوان از آن استفاده کرد. این دستکش­های به وجود آمده از لاستیک در مقایسه با دستکش معمولی دارای مقاومت بسیار بیشتری در مقابل روغن و همچنین اسیدها دارند و دارای استحکام بیشتری نیز هستند. لازم به ذکر است که این نوع دستکش هادر برابر سوراخی مقاوم­تر از سایر دستکش­های طبیعی و موجود در بازار می­باشد همچنین این دستکش­های معمولی در اثر قرار گرفتن در دما بالا و یا ازن خاصیت و ویژگی خود را از دست می­دهند اما دستکش ساخته شده از این نوع لاستیک نیتریل در برابر عوامل خارجی بسیار مقاوم عمل کرده و خاصیت آنها تغییر نمی­کند. همچنین لاستیک­های نیتریل حساسیت و یا آلرژی کمتری را برای افراد نسبت به دیگر دستکش های معمولی ایجاد می­کنند.

     نوار لاستیک ضدروغن ممکن است که در برابر حمله ازن، کتون، استرها، آلدهیدها قرار بگیرد. باید اشاره کرد این لاستیک نیتریل مانند دیگر لاستیک ترکیبی الاستومری یا پلیمرهای ارتجاعی، در اثر تحقیقات و پژوهش های دانشمندان در طی دو جنگ جهانی کشف و تولید شده اند. لاستیک نیتریل دولتی هم در جنگ جهانی دوم و در کشور آمریکا ساخته و تولید شده است. پس از این آنها، گروه دیگری از الاستومرهای اکریلونیتریل بوتادین با اسم لاستیک نیتریل به جود آمد و تولید شد و به بازار مصرف ارسال گردید. درمورد نحوه بسپارش این لاستیک باید گفت که با کمک صابون، پروپن نیتریل2، مونومرهای بوتادین، عملگرهای مولد رادیکالی را انجام خواهند داد که نتیجه آن تولید لاستیک با دجه حرارت بالا و مقاوم در برابر حرارت می­باشد

دیتا شیت اورینگ ضد روغن

ویژگی

مقیاس

مقدار

جنس

 

لاستیک NBR

رنگ

 

مشکی

تراکم

 

1.27

سختی

IRHD

5  70

بازه تحمل حرارتی

 

120 تا 30-

دمای کاربردی برای مدت طولانی

 

80

مقاومت در برابر فشار

bar

130

ازدیاد طول در نقطه شکست

%

300

 

 

اورینگ ضد روغن

اورینگ ضد روغن  یک محصول مقاوم در برابر انواع روغن داغ و حرارت است که در اصل باید گفت که اورینگ، یک نوع واشر مکانیکی است که برای آب‌بندی می‌توان از آن استفاده کرد. مواد اولیه برای تهیه این محصول، ارزان قیمت بوده برای همین اورینگ ضد روغن  هم قیمت مناسبی دارد و افراد زیادی از آن برای آب‌بندی قطعات محصولات خود استفاده می‌کنند.

 

ویژگی‌های اورینگ ضد روغن

اورینگ ضد روغن  یک محصول بسیار باکیفیت و بادوام در برابر حرارت و روغن است که از آن می‌توان با خیال راحت برای آب‌بندی محصولات استفاده کرد. برخی از ویژگی‌های این اورینگ عبارتند از:

-مقا‌وم در برابر حرارت

-مقاوم در برابر فشار

-مقاومت بالا در برابر مایعات

-مقاومت بالا در برابر سیالات

-مقاوم در برابر روغن‌های داغ

-مقاومت بالا در برابر ساییدگی

-مقاوم در برابر تغییرات آب‌وهوایی

-مقاوم در برابر اشعه فرابنفش

 

کاربردهای اورینگ ضد روغن

اورینگ ضد روغن  یک محصول بسیار پرفروش و پرکاربرد است که از مواد باکیفیت و نسوزی ساخته شده‌است. از این محصول می‌توان به عنوان واشر مکانیکی و برای آب‌بندی استفاده کرد. برخی از کاربردهای اورینگ ضد روغن  عبارتند از:

-قابل استفاده در مجاورت آب

-قابل استفاده در مجاورت گازوئیل

-قابل استفاده در مجاورت روغن

-قابل استفاده برای آب‌بندی قطعات

 

قیمت اورینگ ضد روغن

هر ماده صنعتی بسته به کاربرد و مقاومت خود و یا بسته به اینکه چه نوع مواد اولیه‌ای در خود دارد، قیمت یکسان نداشته و با قیمت های مختلف در بازار به فروش میرسد. قیمت اورینگ ضد روغن هم طبق این گفته بررسی می‌شود. شما برای اطلاع از قیمت اصلی محصولات و مواد نسوز، می توانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید و از آنها راهنمایی بخواهید.

نتیجه گیری

هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی میدانند که استفاده از محصولات تقلبی میتواند روند تولید را مختل کرده و خسارتهای جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. اورینگ ضد روغن یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید میشود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار میگیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، میتوانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی میباشند

اینفوگرافی

اورینگ-ضد-روغن
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با اورینگ ضد روغن