به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

ورق الاستومری چسب دار

معرفی ورق الاستومری چسب دار

ورق نسوز محصولی است که از مواد نسوز و با کیفیت ساخته شده است. این محصول کاربردهای فراوان دارد و بسیار پر­فروش و محبوب می­باشد. ما در ادامه درباره ورق فوم الاستومری چسبدار صحبت خواهیم کرد باما همراه شوید.

 

ویژگی­های ورق نسوز

همانطور که گفتیم ورق نسوز از مواد غیر قابل اشتعال و نسوز ساخته می­شود. این محصول می­تواند از دماهای سیصد درجه سانتیگراد تا هزارو چهارصد درجه سانتیگراد را تحمل کند. لازم است بدانید که استحکام مکانیکی این محصول به شرایط کاریی ورق بستگی دارد. این محصول باعث ایجاد یک ساختار مقاوم در برابر بخار شده و همچنین مقاومت سایشی نسبتا خوبی دارد. ورق نسوز در برابر بیشتر حلال­ها، مواد شیمیایی، اسیدها و بازها می­تواند مقاوم عمل کند و دچار خوردگی و یا فرسایش نشود و همچنین در ساختار ورق تغییرات فیزیکی و یا شیمیایی به وجود نیاید.

 

کاربردهای ورق نسوز

مواد اولیه ورق نسوز از مواد نسوز بوده به همین علت در صنایع گوناگون از آن استفاده می­شود. در صنایع نفت، پتروشیمی و نیروگاه می­توانید از ورق نسوز استفاده کنید. از این محصول می­توان برای ساخت واشر، در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، همچنین صنایعی که در مجاورت حلال­ها هستند هم استفاده کرد.

معرفی عایق الاستومری

عایق الاستومری از مواد سلول بسته و انعطاف پذیر پروپیلن، اتیلین و داین ساخته شده است. این محصول یک محصول بسیار مناسب برای جایگزین کردن عایق­های سنتی است زیرا این محصول خطرات زیست محیطی را به همراه ندارد و همچنین برای انسان هم خطرساز نیست.

 

ویژگی­های عایق الاستومری

عایق الاستومری از اتیلین پروپیلن داین مونومر ساخته شده است که در برابر آب، بخار، اشعه فرابنفش، تغییرات آب و هوا و روغن مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می­دهد. این محصول بسیار انعطاف پذیر بوده به همین علت نصب آن بسیار سریع و آسان انجام می­گیرد. همچنین این محصول اجازه تشکیل قارچ را روی خود نمی­دهد. از دیگر ویژگی­های این محصول به ضریب بالای نفوذ پذیری گرما اشاره کرد.به علت حبس هوای پایدار در سلول­های بسته این محصول و همچنین هدایت کم گرمایی مواد، عایق الاستومری در انتقال گرما کاهش قابل توجهی را ایجاد کرده است. این محصول در صورت گذشت زمان هم ساختار خود را حفظ کردوه و کارایی آن دچار تغییر نمی­شود و در برابر نفوذپذیری بخار آب همچنان مقاوم عمل می­کند. عایق الاستومری در برابر آتش هم بسیار مقاوم بوده و در صورت وقوع آتش­سوزی از پیشرفت کردن شعله­های آتش در جهت عمودی و افقی جلوگیری می­کند.

 

کاربردهای عایق الاستومری

عایق الاستومری یک محصول مقاوم در برابر حرارت و نفوذ آب است و به همین علت در عایق­کاری صنایع و محصولات گوناگون از آن استفاده می­شود. در عایق­بندی، تهویه مطبوع، لوله­کشی، جلوگیری از یخ­زدگی، کاهش صدا، صرفه جویی در آب، بهبود عملکرد تجهیزات می­توان از این محصول استفاده کرد. این محصول با صرفه جویی در مصرف انرژی می­تواند عملکرد تجهیزات را بهبود ببخشد. همچنین باید گفت که این محصول می­تواند هزینه­ها را کاهش دهد. در صورت استفاده از عایق الاستومری در خطوط لوله­کشی آب گرم، می­توانید در مصرف آب هم صرفه جویی کنید به همین علت این محصول بسیار پر طرفدار بوده و محبوب می­باشد.

 

نحوه­ی نصب عایق الاستومری

عایق­کاری به وسیله عایق الاستومری بسیار راحت است زیرا این محصول انعطاف­پذیر بوده و به راحتی می­توان آن را برش داد. در این محصول به گیره­های مکانیکی و یا ابزار خاصی نیاز ندارید.

 

ورق فوم الاستومری چسبدار

ورق فوم الاستومری چسبدار محصولی است که بر پایه اتیلین پروپیلن داین مونومر ساخته شده است. این محصول به وسیله آلومینوم صدو سی، صدو هفتاد، دویست و سی میکرون مسلح شده است تا باعث بالا رفتن استحکام و مقاومت محصول گردد.

  • ویژگی­های ورق فوم الاستومری چسبدار

    ورق فوم الاستومری چسبدار یک محصول برای عایق کاری است که از اتیلین پروپیلن داین مونومر ساخته شده است. بر روی این محصول یک روکش از آلومینیوم قرار دارد.

    ساختار این محصول سلول بسته بوده و می­توانند مقاومت بالایی را در برابر رطوبت، بخار آب، آلودگی و گرد و خاک از خود نشان دهند.

    ورق فوم الاستومری ضررها و مشکلاتی را برای انسان و یا محیط زیست به وجود نمی­آورد به همین علت استفاده از آن بی­خطر بوده و افراد می­توانند با خیال راحت از آن در صنایع گوناگون استفاده کنند.

    ورق فوم الاستومری چسبدار در برابر خوردگی بسیار مقاوم عمل می­کند.

    این محصول را می­توان با استفاده از خودبست نصب کرد و برای محیط­هایی که فضای کاری زیادی ندارند استفاده از این محصول پیشنهاد می­شود.

    ضریب انتقال حرارت این محصول بسیار پایین است.

    درباره عمر مفید عایق الاستومری چسبدار باید گفت که این محصول می­تواند در گذشت زمان ساختار خودرا حفظ کند و دچار تغییر و تحول نشود.

    درباره قیمت این محصول باید گفت که نسبت به دیگر عایق­ها مقداری گران­تر است اما به علت وجود ویژگی­های منحصر به فرد این عایق، خرید و استفاده از آن توصیه می­شود زیرا مزایا و کاربرد­های بسیار زیادی دارد.

     

  • مزایای ورق فوم الاستومری چسبدار

    1 .مزایای ورق فوم الاستومری چسبدار محصولی است که بسیار سبک و انعطاف پذیر می­باشد و همچنین ضریب انتقال حرارت پایینی دارد.

    2 .استفاده از این محصول باعث می­شود که در هزینه­های صرفه­جویی کرد و از اتلاف هزینه جلوگیری کرد، در نتیجه بسیار مقرون به صرفه بوده و افراد می­توانند از آن استفاده کنند.

    3 .این محصول در برابر رطوبت و بخار، رشد قارچ و کبک، خوردگی، آتش، روغن، مواد شیمیایی، گرد و غبار و الیاف مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهد.

    4 .از دیگر خصوصیات و مزایای این محصول می­توان به این اشاره کرد که برای پوست انسان حساسیت ایجاد نکرده و باعث بروز مشکلات تنفسی برای نصاب و یا کاربر ایجاد نمی­کند.

    5 .نگه­داری و نظافت از این محصول بسیار آسان است.

     

  • کاربرد­های ورق فوم الاستومری چسبدار

    ورق فوم الاستومری چسبدار از پروپیلین اتیلن داین مونومر به همراه یک روکش از آلومینوم ساخته شده در پشت این محصول حاوی چسب است که به راحتی می­توان آن را  بر روی سطوح مختلف نصب کرد.

    1 .از این محصول می­توان به عنوان عایق در برابر مفوذ بخار، بخار آب، آلودگی و گرد و خاک استفاده کرد.

    2 .از این محصول در سیستم­های تهویه مطبوع، تاسیسات سرمایشی هم استفاده می­شود. از عایق الاستومری چسبدار می­توان در فضاهای آزاد و باز هم استفاده کرد. لازم است بدانید قرار گرفتن این محصول در فضای باز از طول عمر آن کم نمی­کند و پس از گذشت زمان هم ساختار خود را می­تواند حفظ کرد.

    3 .از طرفی باید اشاره کرد که چسبدار بودن عایق الاستومری باعث شده نصب آن بسیار سریع انجام گیرد و همچنین تمیز کردن آن بسیار ساده می­باشد.

دیتا شیت ورق الاستومری چسب دار

ویژگی

مقیاس

مقدار

جنس

 

لاستیک ضد اسید (EPDM)، لاستیک ضدروغن (NBR)، پلی وینیل کلراید (PVC)، یک لایه چسب

تراکم

 

65 – 50

ابعاد

m

1.2 – 1  در رول

بازه تحمل حرارتی

 

200 تا 50-

دمای کاربردی برای مدت طولانی

 

120

رسانایی حرارتی (در دمای   35)

w/m.k

0.04

میزان جذب آب

%

4

 

 

قیمت ورق فوم الاستومری چسبدار

هر ماده صنعتی بسته به کاربرد و مقاومت خود و یا بسته به اینکه چه نوع مواد اولیه‌ای در خود دارد، قیمت یکسان نداشته و با قیمت‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسد. قیمت ورق فوم الاستومری چسب دار هم طبق این گفته بررسی می‌شود. شما برای اطلاع از قیمت اصلی محصولات و مواد نسوز، می‌توانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

 

نتیجه گیری

در آخر نیز باید بگوییم که هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی می‌دانند که استفاده از محصولات تقلبی می‌تواند روند تولید را مختل کرده و خسارت‌های جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. ورق فوم الاستومری چسبدار یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار می‌گیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، می‌توانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی می‌باشند.

 

اینفوگرافی

ورق-الاستومری-چسب-دار
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با ورق الاستومری چسب دار