به سایت نسوز پارس خوش آمدید .

میدان امام خمینی - خیابان امیر کبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطبا جنوبی - پلاک 546
ایران ، تهران

ورق فوم فویل دار

معرفی ورق فوم فویل دار

ورق نسوز محصولی است که از مواد نسوز ساخته می­شود. این محصول در صنایع گوناکون کاربرد دارد. علت محبوبیت استفاده زیاد از ورق نسوز غیر قابل اشتعال بودن آن است. باید گفت که محصول ذکر شده از مواد بسیار باکیفیت و مرغوب ساخته می­شود تا درهنگام به کاربرد آن، خسارت و یا مشکلی پیش نیاید. ما در ادامه درباره ورق فوم الاستومری فویل­دار، خصوصیات آن، کاربردهای این محصول صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه شوید.

 

ویژگی­های ورق نسوز

همان طور که از نام این محصول پیداست، ورق نسوز از مواد نسوز و غیر قابل اشتعال ساخته شده است. این محصول می­تواند دما­های بین سیصد درجه سانتیگراد تا هزارو چهارصد درجه سانتیگراد را تحمل کند. بنابراین محصول نام­برده دارای استحکام و مقاومت حرارتی بالایی است.

 

کاربرد­­های ورق نسوز

ورق نسوز یک محصول بسیار پرکاربرد می­باشد که در هرجا می­توان آن را یافت. این محصول از مواداولیه باکیفیت و نسوز ساخته شده است.  از این محصول به عنوان واشر، برای عایق­کاری­های حرارتی در بخش­های مختلف و صنایع گوناگون استفاده می­شود. از ورق نسوز می­توانید در نیروگاه­ها، پتروشیمی، جایگاه­های سوخت و پالایشگاه­ها استفاده کنید. لازم است بدانید از این ورق در خانه هم استفاده می­شود برای مثال، برای تولید و برش واشر از این محصول استفاده می­کنند. ورق نسوز  بسیار پر مصرف و پر کاربرد است چون از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین می­تواند دماهای بالا را تحمل کند و در این دماها دچار تغییر و تحول در ساختار خود نمی­شود.

انواع ورق نسوز

ورق نسوز از مواد نسوز ساخته شده که در انواع گوناگونی تولید شده و به بازار مصرف عرضه می­گردد تا مصرف­کننده باتوجه به نیاز خود آن را خریداری نماید. انواع ورق نسوز عبارتند از ورق­های نسوز فیبر، ورق نسوز میکا، ورق نسوز کیلینگیریت، ورق نسوز آزبست ورق نسوز گرافیت.

 

فوم نسوز چیست

فوم نسوز محصولی است که در صورت وقوع آتش سوزی، به فوم کربن تبدیل می­شود و مانند یک عایق عمل می­کند. این فوم در دو نوع چسب دار و بدون چسب تولید و به بازار مصرف وارد می­شود.

 

ویژگی­های فوم نسوز

فوم نسوز محصولی است که به عنوان عایق عمل می­کند و در صورت وقوع حریق به فوم کربن تبدیل می­شود. این محصول می­تواند تا دماهای حدود نود درجه سانتیگراد را تحمل کند. چگالی فوم نسوز هفتاد است و این محصول سلول باز می­باشد. افوم­نسوز می­تواند صوت فرکانس پایین را جذب کند. ظاهر فوم نسوز بسیار زیبا است و از نظر قیمت باید گفت که قیمت آن مناسب بوده و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می­باشد. در صورت ترکیب فوم نسوز با آکوستیک پنل­ها می­توان عملکرد بهتری از این محصول را مشاهده کرد. نصب کردن این محصول بسیار آسان بوده و نیاز به ابزار و افراد متخصص ندارد.

 

کاربرد فوم نسوز

فوم نسوز به بلوک­هایی گفته می­شود که اگر آتش سوزی رخ دهد به فوم کربن تبدیل می­شود و به عنوان یک عایق حرارتی عمل می­کنند برای همین می­توان از این محصول در صنایع گوناگون استفاده کرد اما بیشترین کاربرد این محصول به عنوان عایق صوتی می­باشد. از فوم نسوز در استودیوها، محیط­های آموزشی، کلاس­های آنلاین، دیوارهای مشترک، آموزش از راه دور، سالن کنفرانس­ها استفاده می­شود. این محصول می­تواند صداهای تولید شده توسط اسپیکر را کنترل کند. فوم نسوز در هنگام آتش سوزی مانند یک عایق عمل می­کند و از نفوذ شعله آتش و دود ناشی از آتش به داخل کابل­ها جلوگیری می­کند.

  • عایق فوم الاستومری فویل­دار

    عایق فوم الاستومری فویل­دار محصولی است که از مواد عایق سلولی انعطاف پذیر مانند اتیلین پروپیلن داین مونومر ساخته شده است که دارای مقاومت حرارتی خوبی است.  برروی این محصول روکشی از آلومینیوم هم قرار می­دهند تا مقاومت و استحکام آن افزایش یابد به همین علت به آن عایق الاستومری فویل­دار می­گویند. از این محصول در صنایع گوناگون استفاده می­شود و بسیار پرکاربرد است. در ادامه به برخی از وی­زگی­های این محصول می­پردازیم.

     

  • ویژگی­های عایق فوم الاستومری فویل­دار

    عایق فوم الاستومری فویل­دار محصولی است که بر پایه اتیلین پروپیلن داین مونومر ساخته شده است که بسیار انعطاف پذیر بوده و دارای ضخامت نسبتا کمی است.

    1:عایق فوم الاستومر می­تواند مقاومت خوبی را در هنگام بخار آب از خود نشان دهد.

    2:این محصول نسبت به پشم سنگ یا پشم شیشه گرانتر است اما چون به پوشش­های مضاعف نیاز ندارد استفاده از آن در دماهای پایین بسیار مقرون به صرفه می­باشد و دارای پایداری نسبتا بالایی است.

    3:فوم الاستومر به دو شکل رولی و در ضخامت­های مختلف و همچنین لوله­ای به طول صد و هشتاد سانتیمتر تولید شده و به بازار مصرف عرضه می­گردد.

    4:عایق فوم الاستومری فویل­دار را با یک روکش از آلومینیوم تولید می­کنند تا در صورت زیاد بودن رطوبت و یا پایین بودن دماکارایی خود را از دست ندهد.

    این محصول در برابر اشعه­های مضر مانند اشعه فرابنفش هم بسیارمقاوم عمل می­کند.

    چگالی ضریب انتقال صوت عایق فوم الاستومری فویل­دار از پشم سنگ و پشم شیشه بیشتر می­باشد.

     

  • مزایای عایق فوم الاستومری فویل­دار

    1:همان­طور که گفتیم عایق فوم الاستومری فویل­دار محصولی است که بر پایه اتیلیل پروپیلن داین مونومر ساخته شده که به عنوان عایق حرارتی بسیار کاربرد دارد.

    ا2:ین محصول در برابر آلودگی، رطوبت و بخار آب، اشعه فرابنفش و اوزون، خوردگی، فشار و ضربه، گرد و غبار و آلودگی بیولوژیکی بسیار مقاوم عمل می­کند.

    3:ضریب انتقال حرارت این محصول بسیار پایین می­باشد.

    4:محصول ذکر شده دارای انعطاف پذیری بالایی است و همچنین بدون فیبر و غیر سمی می­باشد که به همین علت برای سلامتی انسان و محیط زیست خطرساز نیست و افراد می­توانند به راحتی و خیال آسوده از آن استفاده کنند.

    5:این عایق حساسیت­های پوستی را ایجاده نکرده و به سلامت پوست انسان آسیب نمی­رساند.

    6:از دیگر مزایای این محصول می­توان به قابلیت چسبندگی و رنگ پذیری بالای آن اشاره کرد.

     

  • کاربردهای عایق فوم الاستومری فویل­دار

    عایق فوم الاستومری فویل­دار محصولی است که بر پایه اتیلیل پروپیلن دیان مونومر ساخته شده که دارای یک روکش از آلومینیوم بوده و تا قدرت و استحکام این محصول را در شرایط خاص مانند رطوبت بالا و دماهای بالا، بیشتر کند.

    1:از این محصول در سیستم­های تهویه مطبوع، سیستم­های گرمایشی و سرمایشی، خنک­سازهای، کانال­های آب و هوا و چرخ­های حرارتی از گرم به سرد استفاده می­کنند.

    2:از عایق الاستومری فویل­دار می­توان در محیط­هایی که فضای کار در آن کم است هم استفاده کرد.

    3:برای عایق­کاری در سیستم­های سرمایشی، لوله کشی­ها، تهویه و خطوط آب گرم می­توانید از این محصول استفاده کنید.

دیتا شیت ورق فوم فویل دار

ویژگی

مقیاس

مقدار

جنس

 

لاستیک ضد اسید (EPDM)، لاستیک ضدروغن (NBR)، پلی وینیل کلراید (PVC)، یک لایه فویل آلومینیومی

تراکم

 

65 – 50

ابعاد

m

1.2 – 1  در رول

بازه تحمل حرارتی

 

200 تا 50-

دمای کاربردی برای مدت طولانی

 

120

رسانایی حرارتی (در دمای   35)

w/m.k

0.04

میزان جذب آب

%

4

 

 

قیمت ورق فوم الاستومری فویل دار

هر ماده صنعتی بسته به کاربرد و مقاومت خود و یا بسته به اینکه چه نوع مواد اولیه‌ای در خود دارد، قیمت یکسان نداشته و با قیمت‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسد. قیمت ورق فوم الاستومری فویل دار هم طبق این گفته بررسی می‌شود. شما برای اطلاع از قیمت اصلی محصولات و مواد نسوز، می‌توانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

 

نتیجه گیری

در آخر نیز باید بگوییم که هر محصول در بازار که کارایی لازم را دارد، به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. همگان و از جمله صنعتگران به خوبی می‌دانند که استفاده از محصولات تقلبی می‌تواند روند تولید را مختل کرده و خسارت‌های جبران ناپذیری به دستگاه‌های موجود در یک صنعت، آسیب وارد کند. ورق فوم الاستومری فویل دار یکی از این مواد کاربردی است که در بازار به دو صورت اصلی و تقلبی تولید می‌شود. این محصول، کارایی لازم را در بیشتر حوزه‌های صنعت داشته و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار می‌گیرد. شما برای استفاده از این محصول به صورت اصلی و یا برای خرید آن، می‌توانید به سایت نسوز پارس مراجعه کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود و صنعتگران گرامی می‌باشند.

اینفوگرافی

ورق-فوم-الاستومری-فویل-دار
ویدیو

به زودی

محصولات مشابه با ورق فوم فویل دار